Les eleccions del 28 de maig també han definit la nova composició de les tres EMD de Tortosa així com han revalidat els noms dels respectius presidents.
A Jesús, el candidat de Junts per Jesús, Víctor Ferrando ha sigut reelegit amb 828 vots (57,3%), per davant de Juanjo Subirats, d'ERC, amb 329 vots (22,8%), i de Margarita Abelló, de Movem-PSC, amb 289 vots (20%). Els resultats al poble fixen la composició de l'EMD amb 6 membres de Junts, 2 de Movem-PSC i 1 d'ERC.
A Bítem, la candidata de Junts per Bítem, Lourdes Domènech, aconsegueix el 63% (389 vots), per davant d'Òscar Ramon Baiges, de Movem-PSC, amb 158 vots (25,6%), i d'Irene Fornós, d'ERC, amb 70 vots (11,3%). La composició de l'EMD tindrà 6 membres de Junts per Bítem, 2 de Movem-PSC i 1 d'ERC.
A Campredó, el candidat d'ERC, Damià Grau, ha tornat a ser escollit president de l'EMD un 71,5% dels vots (429), per davant de Natàlia Curto, de Junts per Campredó, amb 159 vots (26,5%) i Alfredo Ibáñez, de Movem-PSC, amb 12 vots (2%). L'EMD estarà composada per 7 membres d'ERC i per 2 de Junts per Campredó.
Les eleccions municipals definixen la composició per al proper mandat a les EMD de Tortosa
Política
Les tres EMD de Tortosa han revalidat els noms dels respectius presidents
ARA A PORTADA
-
-
Política El Ple d'Amposta aprova la concessió de l’edifici que acollirà els estudis d’Odontologia Joan Navarro
-
Societat Per què Rodalies va fer curt per l'eclipsi? No hi va haver reforç real cap al sud Arnau Urgell i Vidal
-
Economia L’eclipsi projecta les Terres de l’Ebre al món després d’una jornada multitudinària Joan Navarro
-
Publicat el
30 de maig de 2023 a
les 08:31
Actualitzat el
13 de març de 2024 a les
16:38
Et pot interessar
-
Política
Illa anuncia 2 milions d’euros per reforçar l’Observatori de l’Ebre en plena jornada de l’eclipsi
-
Política
La calor extrema modifica el calendari de les obres del Temple i els aparcaments de Renfe a Tortosa
-
Política
L'alcalde de l'Ampolla nega que vulga dimitir a l'octubre però es guarda la decisió sobre el seu futur polític
-
Política
El soci privat d'Aigües de Tortosa demanda l'Ajuntament i reclama més de 700.000 euros de pèrdues
-
Política
Nou municipis de les Terres de l'Ebre opten a la segona convocatòria de subvencions del Pla de Barris
-
Política
Flix prepara la candidatura al Pla de Barris per revitalitzar el nucli antic
