L'alcalde de Tortosa, Jordi Jordan, ha renunciat avui a la seua acta de diputat al Parlament de Catalunya, tal com va anunciar que faria durant la campanya electoral.
Jordan, així mateix, remarca el seu agraïment i la seua satisfacció per haver estat dos anys diputat al Parlament de Catalunya, i referma la seua voluntat en dedicar tots els seus esforçosa treballar per Tortosa.
Durant els seus dos anys com a diputat en l'espai d'En Comú Podem, ha aprovat un compromís parlamentari per construir un nou hospital a Tortosa i ampliar el Polígon-Sud.
Esta tarde hi ha el primer plenari del nou govern municipal per aprovar el cartipàs i nomenar els alcaldes dels Reguers i Vinallop: Josep Lluís Borràs i Mateu Vidiella.
L'alcalde de Tortosa, Jordi Jordan, renuncia a la seua acta de diputat al Parlament de Catalunya
A partir d'ara, dedicarà tots els seus esforços a treballar per Tortosa
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de juny de 2023 a les 14:10
Actualitzat el 25 de març de 2024 a les 14:22
Et pot interessar
-
Política L'alcalde d'Amposta tornarà a ser candidat per aspirar a un quart mandat
-
Política Deltebre: consolidació d’un lideratge personalista en un consistori sense oposició real
-
Política L'Ampolla escollirà entre 5 projectes en els pressupostos participatius
-
Política Tortosa: dos anys de govern d'esquerres amb la pressió de l'oposició al clatell
-
Política L'Ajuntament de Tortosa desplegarà més policies locals als carrers per reforçar la seguretat
-
Política Amposta projecta regenerar tres barris per obrir-se més al riu