L’Ajuntament d’Alcanar ha aprovat modificar una de les bases del pressupost municipal per tal de declarar plurianual el projecte de l’obra de reforma de l’edifici del mercat municipal, per import de 240.200 euros. La distribució d’esta plurianualitat serà de 126.000 € per a l’any 2014 i de 114.200 € per al 2015, adquirint un compromís de despesa al pressupost de l’any vinent per import de 114.000 €, corresponent al 47,5 % de la despesa total.
Esta modificació ha estat provocada per l’anunci de la derogació del decret d’execució del Pla Únic d’Obres i Serveis de Catalunya (PUOSC), que elimina la subvenció de 114.094 € que havia de rebre l’obra de reforma del mercat municipal d’Alcanar, segons l’aprovació inicial que es va fer del programa d’ajuts al desembre de 2013.
Davant la supressió d’estos ajuts per part de la Generalitat de Catalunya, i per tal de no perdre les subvencions que el projecte de reforma del mercat rep del Pla d’Actuació Municipal (PAM), l’Ajuntament d’Alcanar ha optat per la solució de convertir l’obra en plurianual. D’esta manera, el consistori canareu podrà tirar endavant una obra molt necessària, motivada pel mal estat de l’actual edifici del mercat municipal.
L’Ajuntament d’Alcanar declara plurianual el projecte de reforma del mercat
Política
Modificat el pressupost municipal davant la pèrdua dels ajuts a l'obra nova
ARA A PORTADA
Publicat el
14 d’agost de 2014 a
les 17:33
Et pot interessar
-
Política
ERC situa Núria Marco al Congrés i Xavier Faura al Senat, amb Norma Pujol al capdavant de la llista
-
Política
Deltebre impulsa un nou sector residencial a Riumar amb capacitat per a 49 habitatges
-
Política
Roquetes sotmet a votació 20 propostes ciutadanes per decidir el destí de 50.000 euros
-
Política
Junts es queda sense representació al govern de la Ràpita: Queral i Solanes passen al grup de no adscrits
-
Política
Aliança Catalana suma Ingrid Salinas com a alcaldable a Flix
-
Política
Tortosa congela els impostos i ofereix ajuts de fins a 300 euros per a l’habitatge
