Esquerra Republicana ha anunciat este vespre que l'assemblea de militants del partit, reunida este vespre per tractar sobre el pacte que determinarà el Govern de la ciutat per als propers 4 anys, ha decidit rubricar el pacte de govern amb la coalició Movem Tortosa- PSC, liderada per Jordi Jordan. La decisió dels republicans dixa fora de l'alcaldia Junts per Tortosa, amb Meritxell Roigé al capdavant, que s'havia quedat a un regidor de la majoria absoluta a les eleccions municipals del passat 28 de maig.
"Després d’un diàleg tranquil i un debat profund sobre cadascuna de les propostes d’acord, la de Junts per Tortosa i la de Movem Tortosa – PSC, la militància d’Esquerra Republicana de Tortosa s’ha decantat per rubricar el pacte de Govern amb Movem Tortosa – PSC, amb tots els vots a favor, excepte una abstenció", imforma Esquerra en un comunicat.
La decisió arriba després de les converses dutes a terme amb Junts per Tortosa i Movem Tortosa-PSC, quan "l’Executiva Local i l’equip negociador han compartit els acords als quals es podria arribar amb cadascuna de les formacions polítiques, una vegada s’ha considerat que el marge de negociació estava esgotat amb ambdos parts", informen els republicans.
En les properes hores, Esquerra Republicana i Movem Tortosa – PSC informaran conjuntament sobre el contingut del pacte de Govern 2023-2027 per a la ciutat de Tortosa.
La militància d’Esquerra Republicana a Tortosa es decanta per pactar amb Movem Tortosa - PSC
Política
La decisió dels republicans, anunciada després de l'assemblea celebrada este dimarts al vespre, dixa fora de l'alcaldia Junts per Tortosa
- Jordi Jordan, en el moment de votar. -
- Cedida
ARA A PORTADA
-
Societat La pluja colpeja l’Ebre: carrers inundats, carreteres tallades i una cinquantena d’avisos Joan Navarro
-
Societat Protecció Civil envia un nou Es-Alert al Baix Ebre i el Montsià: «No sortiu de casa» Marc Orts i Cussó
-
Societat Ajuntaments ebrencs suspenen les classes i tanquen equipaments per l'avís de pluges intenses Joan Navarro
-
Societat El Meteocat rebaixa l'alerta pel temporal i situa el perill més alt a partir de la mitjanit Joan Navarro
-
Publicat el
13 de juny de 2023 a
les 23:23
Actualitzat el
25 de març de 2024 a les
14:28
Et pot interessar
-
Política
Els tortosins trien millorar l’enllumenat del parc Teodor González als Pressupostos Participatius
-
Política
Víctor Colomines pren possessió com a nou alcalde de l’Ampolla i reivindica una alcaldia de proximitat
-
Política
La Mancomunitat DeltaGestió adquireix els terrenys per al futur alberg d’animals compartit
-
Política
La CUP denuncia que deixar Tortosa fora de les zones tensionades és una contradicció
-
Política
Salvadó qüestiona la fórmula per avançar les obres del nou institut de la Ràpita
-
Política
La Generalitat destinarà 11,7 milions d'euros per a construir el nou Institut de la Ràpita
