La Junta Electoral de Zona de Tortosa ha acordat este dimarts instar l’Ajuntament d’Amposta a retirar de la façana de l’Ajuntament la pancarta que reclama la llibertat dels presos polítics. Ho ha fet a instàncies d’una denúncia presentada pel Partit Popular.
La Junta Electoral dóna 12 hores a l’Ajuntament per què retire “els símbols denunciats de la façana de l’Ajuntament i altres instal·lacions municipals en la major brevetat possible” i que “cessi en l’exhibició de d’estos continguts de caire partidista en béns de domini públic i s’abstingue de permetre novament aquesta exhibició”.
La Junta Electoral entén que la “col·locació de pancartes i llaços grocs al mobiliària públic, és un acte que vulnera clarament la neutralitat de l’Ajuntament d’Amposta, donat que estos símbols exterioritzen la ideologia de determinats partits polítics i persones que concórren al procés electoral, però no de la totalitat de la ciutadania”.
El PP també demanava que es prohibís als funcionaris públics exhibir llaços grocs en l'exercici de les seues funcions, però en este cas la Junta Electoral de Zona no ha tingut en compte aquesta petició.
Precisament este dimarts ha estat l’Ajuntament de Tortosa qui ha retirat de la seua façana una pancarta de les mateixes característiques i els llaços grocs, a instàncies d’una denúncia de Ciutadans a la mateixa Junta Electoral.
La Junta Electoral dóna 12 hores a l'Ajuntament d'Amposta per retirar la pancarta dels presos polítics
Arran d'una denúncia del PP | Considera que els emblemes contra els presos polítics són símbols partidistes
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de març de 2019 a
les 20:54
Actualitzat el
26 de març de 2019 a les
22:05
Et pot interessar
-
Política
Tortosa licita el projecte executiu del nou escorxador municipal
-
Política
El ple de Tortosa tomba les al·legacions de Junts i aprova definitivament el pressupost del 2026
-
Política
ERC i Movem-PSC repetiran l’aliança per mantenir Junts per Tortosa apartat de l’alcaldia?
-
Política
La Diputació destina més de 140.000 euros al manteniment i promoció de les vies verdes de les Terres de l’Ebre
-
Política
Ulldecona projecta millores clau en mobilitat i seguretat viària
-
Política
L’Ametlla de Mar redefineix les retribucions del govern amb un estalvi de 170.000 euros
