Este dijous a la nit, la CUP ha iniciat la campanya electoral fent una acció davant de la Delegació del Govern a les Terres de l’Ebre. Els cupaires han precintat la Delegació simbolitzant la inoperància del Govern Català, conformat per ERC i JuntsxCat, en la gestió de la pandèmia i la incapacitat de posar al centre els interessos de la gent treballadora.
Júlia Urgell, candidata ebrenca a les eleccions, ha denunciat la ineficàcia, la irresponsabilitat i l’autonomisme d’un govern que es va presentar per fer efectiu el mandat de l’1-O, “però que ens ha fet tornar al punt de partida i que, fins i tot, persegueix als que vam sortir a defensar els presos i preses polítiques”, referint-se a les més de 3.000 persones represaliades i on en molts dels casos la Generalitat actua com a acusació.
Urgell ha insistit en la necessitat d’un nou cicle en la política catalana que pose a la Generalitat al servei de les persones. “Un canvi per uns serveis públics que garanteixin suficients recursos per a la gent i no perquè els “de sempre” facen negoci. Un canvi de cicle en què es prioritze salvar el delta front als interessos de les hidroelèctriques i l’agroindústria. Un canvi de cicle perquè les Terres de l’Ebre siguen considerades com un territori amb futur per la nostra gent jove i no com un espai on espoliar els recursos.” La cuparia ha remarcat que això només serà possible amb “una CUP forta i decisiva al Parlament. Una CUP forta per fer front als qui en nom del país només pretenen fer negoci dels recursos públics per mantenir-se en el poder.”
Finalment, la candidata ebrenca ha recordat que la formació no convocarà actes polítics presencials en un acte de responsabilitat i farà conèixer el seu programa a través d’accions comunicatives i actes de campanya telemàtics. Urgell ha assenyalat un altre cop la pèssima gestió del govern de la Generalitat: “este era conscient que al dia d’avui el país es trobaria en plena tercera onada de contagis i no va saber anticipar-se ni oferir un pla sòlid que prioritzés tant la salut com el dret a la participació política de la ciutadania, i, un cop s’ha trobat amb l’obligatorietat de celebrar les eleccions, permet trencar el confinament municipal només per assistir a actes electorals.”
Júlia Urgell (CUP) : «Volem un nou cicle polític per guanyar el dret a una vida digna»
Política
La formació no convocarà actes polítics presencials en un acte de responsabilitat i farà conèixer el seu programa a través d’accions comunicatives i actes de campanya telemàtics
ARA A PORTADA
-
Societat El futur Hospital Universitari de les Terres de l’Ebre, declarat projecte estratègic de país Joan Navarro
-
Successos Investiguen una dona de les Cases d’Alcanar per la mort d’un gos en males condicions Joan Navarro
-
-
Societat Els Bombers reforcen l’autoprotecció davant d’incendis forestals als habitatges dels Ports ACN
-
Societat La zona esportiva de l’Ametlla de Mar estrenarà il·luminació, fotovoltaica i millores en la depuració Joan Navarro
Publicat el
29 de gener de 2021 a
les 18:54
Actualitzat el
29 de gener de 2021 a les
19:11
Et pot interessar
-
Política
Gaseni reclama al Govern espanyol que concreti els fons europeus per protegir el Delta
-
Política
Amposta mobilitza 3,5 milions per posar al dia carrers i camins municipals
-
Política
Batiste Forcadell encapçalarà la llista de Junts a la Ràpita el 2027
-
Política
Movem-PSC retallaria distàncies amb Junts a Tortosa i empatarien a vuit regidors, segons una enquesta
-
Política
La Taula de Consens tem que els nous criteris d’inundació podrien afectar dos terços del Delta
-
Política
L'Aldea denuncia que els retards de l’ACA han limitat la neteja del barranc dels Pixadors
