Segons ha pogut confirmar Aguaita.cat, el fins ara número tres d'Esquerra Tortosa, Josep Rima, seguint la mateixa línia que ahir anunciava el líder de la formació tortosina Xavier Faura, no agafarà l'acta de regidor el proper dissabte 17 de juny en la constitució del nou govern municipal de la ciutat.
Enginyer Industrial per l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona, de la Universitat Politècnica de Catalunya. Funcionari Generalitat de Catalunya del cos de titulació superior, enginyeria industrial i Cap de Servei d'Empresa dels Serveis Territorials a les Terres de l'Ebre del Departament d'Empresa i Coneixement la seua trajectòria ha anat molt unida a l'equip i al tàndem format amb Faura. Ha estat regidor de L'Ajuntament de Tortosa des de 2019 fins a 2023.
Després de les renúncia de Xavier Faura tot indica que hi haurà un tàndem femení al grup municipal d'ERC a l’Ajuntament de Tortosa.
Com cap de llista queda Mar Lleixà, fins ara delegada de Feminismes a les Terres de l'Ebre, de número dos Maria Jesús Viña, diputada al Parlament de Catalunya i ara al moure de nou fitxes i candidats la número tres serà, si no hi ha cap canvi Maria Pilar Caballé que tot just ahir vivia el seu darrer ple municipal. Amb la renúncia de Rima, ella recuperarà l'acta.
El republicà Josep Rima tampoc agafarà l'acta de regidor de l’Ajuntament de Tortosa
Política
Mar Lleixà, Maria Jesús Viña i Pilar Caballé seran el tàndem femení de regidores d'ERC al consistori tortosí
ARA A PORTADA
-
-
Política El Ple d'Amposta aprova la concessió de l’edifici que acollirà els estudis d’Odontologia Joan Navarro
-
Societat Per què Rodalies va fer curt per l'eclipsi? No hi va haver reforç real cap al sud Arnau Urgell i Vidal
-
Economia L’eclipsi projecta les Terres de l’Ebre al món després d’una jornada multitudinària Joan Navarro
-
Publicat el
13 de juny de 2023 a
les 11:34
Actualitzat el
25 de març de 2024 a les
14:30
Et pot interessar
-
Política
Illa anuncia 2 milions d’euros per reforçar l’Observatori de l’Ebre en plena jornada de l’eclipsi
-
Política
La calor extrema modifica el calendari de les obres del Temple i els aparcaments de Renfe a Tortosa
-
Política
L'alcalde de l'Ampolla nega que vulga dimitir a l'octubre però es guarda la decisió sobre el seu futur polític
-
Política
El soci privat d'Aigües de Tortosa demanda l'Ajuntament i reclama més de 700.000 euros de pèrdues
-
Política
Nou municipis de les Terres de l'Ebre opten a la segona convocatòria de subvencions del Pla de Barris
-
Política
Flix prepara la candidatura al Pla de Barris per revitalitzar el nucli antic
