Segons ha pogut confirmar Aguaita.cat, el fins ara número tres d'Esquerra Tortosa, Josep Rima, seguint la mateixa línia que ahir anunciava el líder de la formació tortosina Xavier Faura, no agafarà l'acta de regidor el proper dissabte 17 de juny en la constitució del nou govern municipal de la ciutat.
Enginyer Industrial per l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona, de la Universitat Politècnica de Catalunya. Funcionari Generalitat de Catalunya del cos de titulació superior, enginyeria industrial i Cap de Servei d'Empresa dels Serveis Territorials a les Terres de l'Ebre del Departament d'Empresa i Coneixement la seua trajectòria ha anat molt unida a l'equip i al tàndem format amb Faura. Ha estat regidor de L'Ajuntament de Tortosa des de 2019 fins a 2023.
Després de les renúncia de Xavier Faura tot indica que hi haurà un tàndem femení al grup municipal d'ERC a l’Ajuntament de Tortosa.
Com cap de llista queda Mar Lleixà, fins ara delegada de Feminismes a les Terres de l'Ebre, de número dos Maria Jesús Viña, diputada al Parlament de Catalunya i ara al moure de nou fitxes i candidats la número tres serà, si no hi ha cap canvi Maria Pilar Caballé que tot just ahir vivia el seu darrer ple municipal. Amb la renúncia de Rima, ella recuperarà l'acta.
El republicà Josep Rima tampoc agafarà l'acta de regidor de l’Ajuntament de Tortosa
Mar Lleixà, Maria Jesús Viña i Pilar Caballé seran el tàndem femení de regidores d'ERC al consistori tortosí
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de juny de 2023 a les 11:34
Actualitzat el 25 de març de 2024 a les 14:30
Et pot interessar
-
Política Tortosa aplega 1.500 persones en defensa de la llengua i més inversió a les Terres de l'Ebre
-
Política Tortosa, una de les tres ciutats catalanes amb manifestació simultània per la Diada
-
Política Els Ajuntaments afectats pel foc de Paüls demanaran a Illa total celeritat en el cobrament dels ajuts directes a pagesos i ramaders
-
Política ERC demana a Txell Ulldemolins que renuncie a l’acta de regidora i consellera comarcal després de donar-se de baixa del partit
-
Política Junts per Tortosa celebra la reobertura parcial del WIN en dissabtes però reclama també l’obertura en diumenges
-
Política La regidora d’Alcanar Txell Ulldemolins abandona ERC i denunciarà a la justicia atacs a la seua imatge i honor