El ple d'Amposta aprova encomanar part del serveis del Centre de Tecnificació Esportiva a l’empresa pública Amposta Serveis Municipals.
El ple extraordinari celebrat este divendres 7 d’agost al matí ha aprovat, per unanimitat, encomanar part dels serveis del Centre de Tecnificació Esportiva Terres de l’Ebre a l’empresa pública Amposta Serveis Municipals. Així, s’ha aprovat fer l’encàrrec de prestar els serveis de preparador/a físic, tutor/a, tècnics/es esportives d’atletisme, handbol esgrima, rem i natació, i consergeria, en diferents percentatges de jornada laboral en funció de les necessitats que té el Centre de Tecnificació Esportiva. Esta encomana de serveis s’ha fet per un valor anual de prop de 159.000 euros, que serviran per fer front al cost de les nòmines i seguretat social dels i les professionals contractats.
"L’empresa pública té un estat financer estable, a tancament de juliol tenia 100.000 euros de cashflow i això ens dona la tranquil·litat per poder agafar el nou servei", ha explicat l’alcalde, Adam Tomàs, tot posant èmfasi amb que aquesta contractació "regularitza una situació irregular en la contractació de professionals, i els ofereix estabilitat laboral". "Tenim un Centre de Tecnificació Esportiva de referència i el dotem d’una estructura perquè continuï creixent i encarar nous reptes de futur", explica l’alcalde.
El ple d'Amposta aprova que part del serveis del Centre de Tecnificació Esportiva siguen públics
Política
S’han aprovat, per unanimitat, les instruccions municipals reguladores de les condicions que regirà la prestació dels serveis de desenvolupament dels programes del Centre de Tecnificació
ARA A PORTADA
-
Successos Més d’11 quilòmetres de retencions a l’AP-7 en sentit sud des de l’Ametlla de Mar per un accident Joan Navarro
-
Successos Detenen dos homes a l’Aldea amb 646 samarretes esportives presumptament falsificades Joan Navarro
-
Política Camarles denuncia la lentitud de la causa pels presumptes pagaments irregulars de 742.000 euros Joan Navarro
-
-
Política El Ple d'Amposta aprova la concessió de l’edifici que acollirà els estudis d’Odontologia Joan Navarro
Publicat el
07 d’agost de 2020 a
les 19:08
Actualitzat el
07 d’agost de 2020 a les
19:26
Et pot interessar
-
Política
Illa anuncia 2 milions d’euros per reforçar l’Observatori de l’Ebre en plena jornada de l’eclipsi
-
Política
La calor extrema modifica el calendari de les obres del Temple i els aparcaments de Renfe a Tortosa
-
Política
L'alcalde de l'Ampolla nega que vulga dimitir a l'octubre però es guarda la decisió sobre el seu futur polític
-
Política
El soci privat d'Aigües de Tortosa demanda l'Ajuntament i reclama més de 700.000 euros de pèrdues
-
Política
Nou municipis de les Terres de l'Ebre opten a la segona convocatòria de subvencions del Pla de Barris
-
Política
Flix prepara la candidatura al Pla de Barris per revitalitzar el nucli antic
