El dejuni col·lectiu de l’ANC arribarà el proper 9 de març a les Terres de l’Ebre. Serà al pavelló firal de Roquetes, un dels escenaris de la repressió policial de l’1 d’Octubre, i durarà fins al dia 16.
El dejuni, organitzat a iniciativa de l’Assemblea Nacional Catalana i en col·laboració amb altres col·lectius i entitats, vol posar de manifest “el dèficit democràtic” que viu l'Estat espanyol i “la privació de llibertats” a la qual estan sotmesos Jordi Sànchez i Jordi Cuixart, com a líders de l’ANC i d’Òmnium, així com també els membres del Govern legítim de Catalunya Oriol Junqueras, Joaquim Forn, Clara Ponsatí, Meritxell Serret, Antoni Comín, Lluís Puig i el president Carles Puigdemont.
Este dejuni va començar el 26 de febrer als Caputxins de Sarrià a Barcelona i anirà cada setmana a un lloc diferent de Catalunya mentre dure la repressió. La setmana del 9 al 16 de març es farà al pavelló poliesportiu de Roquetes on la Guàrdia Civil va carregar contra els votants durant la jornada del referèndum.
“L’existència a Catalunya de dirigents polítics i socials que no poden exercir la seva tasca cívica o el seu mandat electoral en ser perseguits per la justícia, a causa de les seves activitats polítiques democràtiques, suposa una violació dels drets humans i polítics més elementals a la qual cap demòcrata no s’hauria d’acostumar ni n’hauria de ser còmplice, amb independència de la seva ideologia política o model de país”, denuncia l’ANC.
El dejuni col·lectiu de l'ANC arriba esta setmana a les Terres de l'Ebre
Es farà al pavelló de Roquetes, escenari de la repressió de l'1-O, entre el 9 i el 16 de març
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de març de 2018 a les 13:40
Actualitzat el 06 de març de 2018 a les 13:45
Et pot interessar
-
Política Tortosa aplega 1.500 persones en defensa de la llengua i més inversió a les Terres de l'Ebre
-
Política Tortosa, una de les tres ciutats catalanes amb manifestació simultània per la Diada
-
Política Els Ajuntaments afectats pel foc de Paüls demanaran a Illa total celeritat en el cobrament dels ajuts directes a pagesos i ramaders
-
Política ERC demana a Txell Ulldemolins que renuncie a l’acta de regidora i consellera comarcal després de donar-se de baixa del partit
-
Política Junts per Tortosa celebra la reobertura parcial del WIN en dissabtes però reclama també l’obertura en diumenges
-
Política La regidora d’Alcanar Txell Ulldemolins abandona ERC i denunciarà a la justicia atacs a la seua imatge i honor