El president del COPATE, Xavier Faura, s'ha reunit recentment amb l'alcalde de l’Ampolla, Francesc Arasa, i amb el regidor de Gestió de Residus de l’Ajuntament de l’Ampolla, Sebastià Castañeda, per fer una valoració sobre els primers mesos del servei de recollida de la fracció orgànica mitjançant el sistema porta a porta adaptat als establiments considerats grans generadors.
Faura ha aplaudit la bona acollida que els establiments del municipi han fet de la nova recollida, així com la gestió que se n'està fent des de l'Ajuntament de l’Ampolla. Estes xifres tan positives es traduiran en una reducció de l'import de la factura de la gestió de residus que el Consorci de Polítiques Ambientals de les Terres de l'Ebre (COPATE) lliura a l'Ajuntament.
El servei de recollida de la fracció orgànica el gestiona el Consorci de Polítiques Ambientals de les Terres de l'Ebre i es va posar en marxa el mes de març de 2023. Per la seua part, la Regidoria de Gestió de Residus de l’Ajuntament de l’Ampolla n’ha estat fent seguiment des de l'aplicació fa cinc mesos.
L'Ampolla va ser un dels municipis del Baix Ebre capdavanters en adherir-se a aquest nou model. Aquesta recollida es va sumar a la de residus porta a porta de les fraccions paper-cartó, vidre i envasos que l’Ajuntament de l’Ampolla ofereix a tots els establiments del municipi per facilitar el reciclatge.
El COPATE valora molt positivament la recollida de la fracció orgànica porta a porta de L'Ampolla
L'Ampolla va ser un dels municipis del Baix Ebre capdavanters en adherir-se a aquest nou model
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de setembre de 2023 a
les 01:25
Actualitzat el
08 de setembre de 2023 a les
07:07
Et pot interessar
-
Política
Adam Tomàs, avalat per ERC Amposta per encapçalar la candidatura per al 2027
-
Política
Del Amo carrega contra la moció de censura: «No es pot sostenir el relat d’ingovernabilitat»
-
Política
Gaseni denuncia que l’Estat destina milions al Mar Menor i els nega per protegir el Delta
-
Política
Tortosa pressiona per accelerar la retirada del monument franquista
-
Política
Ivan Garcia repetirà com a alcaldable d’ERC a Roquetes el 2027
-
Política El Govern autoritza els terrenys del nou heliport de Móra d’Ebre
