A partir d’este dilluns 22 de juny, la zona blava de Deltebre s’activarà amb novetats per facilitar la dinamització del comerç ubicat al centre comercial de La Cava. En este sentit, els establiments que al davant disposen de zona blava oferiran tiquets de 30 minuts d’estacionament gratuïts per a les compres d’un import mínim de 20€, que s’afegiran als 30 minuts gratuïts que a hores d’ara ja s’ofereixen.
El tinent d’alcaldia de #DeltebreTerritori, Francisco Castro, ha explicat que “amb esta mesura volem seguir facilitant la dinamització del comerç ubicat al centre comercial de La Cava tot implementant noves mesures que facilitin l’aparcament a la ciutadania i la mobilitat en este tram”. A banda, i també a partir d’este dilluns, el pagament de la zona blava també es podrà efectuar a través d’una aplicació de telèfon de mòbil, anomenada ElParking, i que es pot descarregar per a dispositius iOS i Android.
La regidora de Personal i Acció Comercial, Ingrid Santiago, ha detallat que “esta mesura és una de les 50 accions que estem duent a terme del Pla de Reactivació Socioeconòmica de Deltebre per tal de seguir enfortint el suport al teixit econòmic del municipi i donar suport a les famílies més vulnerables”.
Deltebre revisa la zona blava ampliant l’horari d’aparcament gratuït i facilitant el pagament amb el mòbil

ARA A PORTADA
Publicat el 23 de juny de 2020 a les 19:46
Actualitzat el 23 de juny de 2020 a les 19:59
Et pot interessar
-
Política El republicà Joan Aubanell agafa el relleu de Lluís Agut a la presidència del consell comarcal de la Terra Alta
-
Política Junts per Tortosa exigeix els informes que descarten Ferreries per al nou hospital i denuncia un «retard electoralista»
-
Política El govern d’Alcanar aparta una regidora arran d’una investigació per fets «potencialment delictius»
-
Política Continuen les acusacions creuades entre Junts i Esquerra a l'Ampolla
-
Política ERC vol una consulta ciutadana sobre la venda de la residència d’avis de l’Ametlla de Mar
-
Política Aprovat un manifest a favor de la gigafactoria d'IA a Móra la Nova