Deltebre vol reduir l'escletxa digital amb un banc d'equipaments informàtics reutilitzables que oferirà a les famílies amb pocs recursos i a la gent gran.
La ciutadania i les empreses podran cedir telèfons mòbils, ordenadors i tabletes en desús que es revisaran i adequaran per oferir-los a altres veïns amb criteris socials.
L'Ajuntament també ofereix ajuts a la connectivitat. El plenari d'este dimecres també ha aprovat la creació del Consell Municipal de Salut, un òrgan sectorial on hi participaran entitats i professionals sanitaris.
Finalment, s'ha donat llum verda a elaborar un cens de locals per facilitar l'impuls d'iniciatives emprenedores. La ubicació i dades de contacte dels espais disponibles es podran consultar en una pàgina web.
L'Ajuntament de Deltebre té suspeses les llicències d'obertura d'establiments des del primer estat d'alarma.
Deltebre crearà un banc d'equipaments informàtics per oferir aparells reutilitzables a famílies amb pocs recursos
El consistori activarà un Consell Municipal de Salut i un cens de locals buits per impulsar nous negocis
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de gener de 2021 a les 10:30
Actualitzat el 21 de gener de 2021 a les 10:43
Et pot interessar
-
Política L'alcalde d'Amposta tornarà a ser candidat per aspirar a un quart mandat
-
Política Deltebre: consolidació d’un lideratge personalista en un consistori sense oposició real
-
Política L'Ampolla escollirà entre 5 projectes en els pressupostos participatius
-
Política Tortosa: dos anys de govern d'esquerres amb la pressió de l'oposició al clatell
-
Política L'Ajuntament de Tortosa desplegarà més policies locals als carrers per reforçar la seguretat
-
Política Amposta projecta regenerar tres barris per obrir-se més al riu