Damià Grau i Arasa, alcalde de Campredó des de l'any 2015, tornarà a liderar el projecte d'Esquerra Republicana - Campredó Poble a les eleccions municipals de 2023. Grau, conjuntament amb el seu equip, vol revalidar la confiança dels veïns quatre anys més per consolidar la faena feta.
A més de culminar els projectes encetats en esta legislatura, la finalitat és presentar noves propostes que definixen el Campredó del futur. Per això "es treballarà per sumar noves veus i noves mirades a l'equip municipal, part del qual es mantindrà i aportarà experiència i capacitat de gestió a la candidatura", afirmen en un comunicat.
Entre els reptes de futur citen el creixement industrial del terme, la necessitat de completar definitivament la xarxa de comunicacions o desenvolupar un pla urbanístic eficient i sostenible que responga les necessitats reals d'un poble de 1.300 habitants.
Campredó ha de ser protagonista també del nou canvi de model energètic amb el desplegament de les energies renovables.
"Tots estos nous reptes se sumen a les principals línies d'actuació i ideològiques que durant els últims vuit anys han caracteritzat l'acció de govern d'Esquerra Republicana – Campredó Poble: un model d'atenció integral a les persones, la defensa de la cultura pròpia, el blindatge del patrimoni natural i històric, i el fet de lluitar per garantir els drets socials i individuals dels campredonencs", apunten.
En paraules de l'actual alcalde i alcaldable, Damià Grau: "Volem continuar oferint a la ciutadania allò que els podem oferir: treball, treball i treball".
Esquerra Republicana és la força política hegemònica a Campredó, on ha guanyat de manera destacada totes les eleccions del darrer cicle electoral i ha assolit l'alcaldia amb majoria absoluta els dos darrers mandats.
Damià Grau tornarà a ser l'alcaldable republicà de Campredó
Esquerra Republicana ha assolit l'alcaldia amb majoria absoluta els dos darrers mandats
- Damià Grau. -
- Cedida
ARA A PORTADA
-
Petites inundacions a Miravet, Aldover, Móra d'Ebre i Xerta per l’augment del cabal de l’Ebre Joan Navarro
-
-
Ecologistes en Acció demana a la Generalitat que doni suport a declarar l'anguila en perill d'extinció Redacció
-
L'Ajuntament de Móra la Nova acorda no cedir espais públics per debatre sobre la gigafactoria d'IA Redacció
-
Descobert un possible jaciment iber al turó del Castell de Paüls arran de l'esllavissada d'un mur Redacció
Publicat el
28 de febrer de 2023 a
les 18:45
Actualitzat el
28 de febrer de 2023 a les
18:53
Et pot interessar
-
Política
Prop de 3.000 al·legacions contra el projecte de la MAT entre Aragó i Tarragona en dos dies
-
Política
El regidor de Junts per Amposta Èric Esteban passa al grup mixt i el partit li reclama l'acta
-
Política
Alcanar aprova el pressupost més alt de la seua història, amb 19 milions d'euros
-
Política
Llum verda als estudis previs per a la remodelació integral de l’edifici històric de l’Escola Carles III de la Ràpita
-
Política
La consolidació del Poble Vell de Corbera d’Ebre continua encallada per manca de finançament
-
Política
«A les pròximes eleccions encapçalaré la candidatura, esperant que la gent m’hagi entès»
