L’Agrupació de Ciutadans (Cs) a Tortosa ha presentat este dilluns al matí una denuncia a la Junta Electoral de Zona contra l’Ajuntament de la ciutat per “l’incompliment de la resolució que obliga el govern i els ajuntaments a garantir la neutralitat de tots els espais públics, especialment en període electoral”.
Es tracta de la pancarta que demana la llibertat dels presos polítics i que es troba penjada al balcó de l’edifici consistorial juntament amb dos llaços grocs.
El partit taronja considera que es tracta d’una “pancarta partidista” i que ha de ser retirada com ja s’ha fet dels edificis de la Generalitat i de l’Ajuntament de Barcelona.
El portaveu de l’Agrupació taronja a Tortosa, Rubén Espuny, reclama en una nota de premsa la delebració d’unes “eleccions lliures” i ha explicat que “tot i les diferents resolucions de la junta electoral central i de les provincials, al balcó de l’ajuntament de Tortosa continua penjada una pancarta amb un contingut clarament partidista, que s’associa amb algunes de les formacions que es presenten a les eleccions”.
Espuny reclama a la junta electoral que “obligue l’ajuntament tortosí a retirar la pancarta i qualsevol altre símbol partidista” i que “tant el consistori com la resta d’administracions garantisquen el compliment del principi de neutralitat”, ha detallat. Espuny ha expressat que “espera que l’Ajuntament i totes les administracions públiques atenguen el requeriment de la junta electoral i retiren la simbologia partidista”. Per últim ha reclamat “unes eleccions lliures i uns edificis públics que representin a tots els catalans, no només a una part”.
Cs denuncia l'Ajuntament de Tortosa per no retirar la pancarta que reclama la llibertat dels presos polítics
Política
El partit taronja considera que el consistori tortosí incompleix la resolució que obliga el govern i els ajuntaments a garantir la neutralitat de tots els espais públics
ARA A PORTADA
-
Medi ambient Un pont astronòmic de 121 anys: l’Observatori de l’Ebre apunta a l’eclipsi amb sis telescopis Sílvia Berbís Morelló
-
-
-
Terra Com canvia temperatura i humitat en un eclipsi? El Meteocat enviarà tres globus sonda Arnau Urgell i Vidal
-
Medi ambient «Com a humà, mirar un eclipsi total és sentir-se sense poder, amb una indefensió absoluta» Sílvia Berbís Morelló
Publicat el
25 de març de 2019 a
les 13:05
Actualitzat el
25 de març de 2019 a les
13:31
Et pot interessar
-
Política
L'alcalde de l'Ampolla nega que vulga dimitir a l'octubre però es guarda la decisió sobre el seu futur polític
-
Política
El soci privat d'Aigües de Tortosa demanda l'Ajuntament i reclama més de 700.000 euros de pèrdues
-
Política
Nou municipis de les Terres de l'Ebre opten a la segona convocatòria de subvencions del Pla de Barris
-
Política
Flix prepara la candidatura al Pla de Barris per revitalitzar el nucli antic
-
Política
Jordi Jordan repetirà com a candidat de Movem Tortosa a les municipals del 2027
-
Política
Els veïns de l'Ampolla decidiran entre cinc projectes dels Pressupostos Participatius per invertir 30.000 euros
