La direcció nacional de Ciutadans ha confirmat avui a través d’una nota de premsa que presentarà llistes als municipis de Tortosa, Amposta, Móra d'Ebre, Roquetes, la Ràpita, l'Ampolla i l'Ametlla de Mar a les properes eleccions municipals, i que treballa per presentar candidatura en algun municipi més. D'esta manera la formació taronja presenta candidatures en 3 de les 4 comarques de cara als comicis del 26 de maig.
A Tortosa, la llista l'encapçala Miquel Àngel Albacar, enginyer de Camins, Canals i Ports, expert en conservació d'espais fluvials i consultor en enginyeria de diferents ajuntaments de les Terres de l'Ebre. L'acompanyarà, com a número 2, Patricia Faura, auditora internacional de Seguretat Alimentària i Benestar Animal i candidata de Cs al Senat per Tarragona a les eleccions del 28 d'abril. El número 3 de la candidatura de Tortosa és per l'advocat Rubén Espuny, el membre més jove de la llista de Cs a la capital del Baix Ebre.
A més de Tortosa, la formació taronja presenta candidatura en altres municipis de les Terres de l'Ebre. A Amposta l'encapçala Cecília Castelló; a Móra d'Ebre, Raquel Rosales; a Roquetes, Ximo Llopis; a Sant Carles de la Ràpita, Rafael Sánchez: a l'Ampolla, Alfredo del Hallazgo i a l'Ametlla de Mar, Josep Maria Figueres.
Ciutadans (Cs) confirma que presenta llistes a set poblacions de les Terres de l'Ebre
La formació taronja concorrerà a les municipals a Tortosa, Amposta, Móra d'Ebre, Roquetes, la Ràpita, l'Ampolla i l'Ametlla de Mar
ARA A PORTADA
Publicat el
16 d’abril de 2019 a
les 17:52
Actualitzat el
16 d’abril de 2019 a les
18:00
Et pot interessar
-
Política
Adam Tomàs, avalat per ERC Amposta per encapçalar la candidatura per al 2027
-
Política
Del Amo carrega contra la moció de censura: «No es pot sostenir el relat d’ingovernabilitat»
-
Política
Gaseni denuncia que l’Estat destina milions al Mar Menor i els nega per protegir el Delta
-
Política
Tortosa pressiona per accelerar la retirada del monument franquista
-
Política
Ivan Garcia repetirà com a alcaldable d’ERC a Roquetes el 2027
-
Política El Govern autoritza els terrenys del nou heliport de Móra d’Ebre
