La Comissió d’Interior del Parlament de Catalunya ha rebutjat les sol·licituds de compareixença presentades pel grup d’ICV-EUIA en relació a l’incendi de Tivissa. El grup d’ICV-EUIA volia que compareguessen el Conseller d’Interior, el Director General de
Prevenció i Extinció d’incendis, el Delegat del Govern a les Terres de l’Ebre i l’alcalde de Tivissa.
Jaume Bosch, portaveu d’ICV-EUIA a la Comissió d’Interior ha justificat la necessitat de compareixença del Conseller, del Director General i del Delegat del Govern perquè “ la magnitud i importància de l’incendi de Tivissa fa imprescindible que les màximes autoritats en matèria de seguretat s’expliquin davant el Parlament”. Pel que fa a la compareixença de l’alcalde de Tivissa, Bosch, l'ha justificat “per les seves declaracions culpant al Govern d’esquerres de la Generalitat d’un incendi que ha tingut lloc quan ja fa quatre anys que governa CIU”. Bosch ha afegit que “si un alcalde culpa a la Generalitat d’un incendi ha de tenir la valentia d’explicar-ho al Parlament”.
Els vots en contra de CIU i ERC han impedit que s'aprovés cap de les compareixences. A favor de la sol·licitud d’ICV-EUIA han votat PSC, PP i Cs. La CUP no ha estat present a la Comissió d’Interior.
ARA A PORTADA
-
Successos Mor una nena de 9 anys a la Terra Alta per la caiguda d'una roca mentre es banyava Redacció
-
Successos Investigades tres persones per un abocament de 100 quilos de sulfat de coure en un canal de reg de l'Ebre Redacció
-
-
Política Els tortosins ja poden escollir entre les 64 propostes dels Pressupostos Participatius 2026 Redacció
Publicat el
17 de juliol de 2014 a
les 18:34
Et pot interessar
-
Política
La Ràpita estrena un nou model de gestió dels animals abandonats o perduts
-
Política
La Ràpita dota la brigada municipal de polseres intel·ligents per prevenir cops de calor
-
Política
Amposta destina prop de 60.000 euros a 27 establiments en ajuts per modernitzar el comerç local
-
Política
L'Ajuntament de la Ràpita ultima amb el veïnat la candidatura al Pla de Barris
-
Política
Els veïns de Ferreries escullen una zona de joc infantil per a la plaça de Francesc Macià
-
Política
La Generalitat preveu aportacions addicionals per cobrir les pèrdues dels hospitals de Tortosa
