L’Ajuntament d’Ascó ha posat avui en funcionament una aplicació gratuïta que permet rebre als telèfons mòvils la informació municipal i les alertes de Protecció Civil. L’aplicació, disponible a les plataformes Android i IOS, inclourà avisos de servei ciutadà, com ara l’horari del consultori mèdic o la convocatòria de les sessions plenàries municipals, l’agenda cultural, les incidències a la via pública o, si és el cas, d’activació de Plans d’Emergència o consells de Protecció Civil.
Esta mesura arriba un més després de que el consistori asconenc posés en funcionament el mateix servei, però a través de missatgeria (SMS). Per aquest servei, que continuarà funcionant, és necessari que els usuaris interessats omplin una instància autoritzant l’Ajuntament a enviar esta informació, mentre que per fer servir la nova aplicació l’únic requisit és descarregar-la i instal·lar-la en un dispositiu adequat. Els comunicats que es publiquen a esta aplicació també es podran seguir a la web municipal.
ARA A PORTADA
Publicat el
30 de juliol de 2014 a
les 17:03
Et pot interessar
-
Política
Móra d’Ebre reclama l’ampliació de la Llar Residència Jeroni de Moragas i el nou centre de dia de la residència Natzaret
-
Política
El Govern encarrega actuacions d'emergència als Regants de l'Esquerra per evitar més inundacions al Delta
-
Política
Frank Pérez plega com a director dels serveis territorials d'Agricultura a l'Ebre
-
Política
'Un cafè amb l'alcaldessa', l'estratègia de Mar Lleixà per apropar-se a la ciutadania
-
Política
Prop de 3.000 al·legacions contra el projecte de la MAT entre Aragó i Tarragona en dos dies
-
Política
El regidor de Junts per Amposta Èric Esteban passa al grup mixt i el partit li reclama l'acta
