El Vermut Live Music torna a L’Hospitalet de l’Infant amb una vintena d’actuacions

La sisena edició del festival oferirà una vintena d’actuacions els dies 10 i 11 d’octubre en bars, restaurants i hotels del municipi

Publicat el 07 d’octubre de 2026 a les 10:36

L’Hospitalet de l’Infant tornarà a omplir-se de música, gastronomia i ambient festiu els dies 10 i 11 d’octubre amb una nova edició del Vermut Live Music. La proposta, impulsada per la Regidoria de Turisme, convida a descobrir el municipi a través d’una ruta per diferents establiments mentre es gaudeix de música en directe i d’un bon vermut.

Durant el cap de setmana, 19 bars, restaurants i hotels de L’Hospitalet de l’Infant i un bar de Masboquera acolliran una vintena d’actuacions. La programació, que començarà a les 11 h, inclou estils per a tots els gustos, des de la rumba i el pop-rock fins al rock, el soul, el blues, la salsa i la música llatina.

Dissabte 10 d’octubre actuaran Dos Klandestinos, Acorazados, La Klave, Toni Cadena, Las Niñas del Far, Indomables, Jo Pa Xperience, David Canal, Dos de Blues i Manuel Jeovanny.

Diumenge serà el torn de Jo Pa Xperience, Dual Lovers, Gnaposs, Pepper and Soul, Cover H, Doss Acoustic, Dos Clandestinos, On Fire Trio, La Klave i Versions de Butxaca.

Música, gastronomia i descoberta del territori

El festival proposa anar d’un establiment a un altre per descobrir diferents propostes musicals i gastronòmiques. Cada local acollirà una sola actuació i els concerts coincidents es distribuiran per diferents zones del municipi, facilitant la mobilitat del públic.

El Vermut Live Music també té com a objectiu dinamitzar la restauració i l’hoteleria local fora de la temporada turística d’estiu. «Volem que tant els veïns i veïnes com les persones que ens visiten puguin gaudir d’un cap de setmana especial i, alhora, donar visibilitat i suport al sector de la restauració i l’hoteleria en una època de menor afluència turística», explica M. Elidia López, regidora de Turisme.

La iniciativa està organitzada per la Regidoria de Turisme de l’Ajuntament de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant, amb la col·laboració de l’Associació de Restauració i Hoteleria de l’Hospitalet de l’Infant i la Vall de Llors i el suport de la Diputació de Tarragona i del Patronat de Turisme de la Diputació.

Amb aquesta sisena edició, el Vermut Live Music consolida una proposta que combina música en directe, gastronomia i promoció del territori, i que convida a viure L’Hospitalet de l’Infant d’una manera diferent durant un cap de setmana d’octubre.