L'Ajuntament de Tortosa posa en marxa de nou la campanya de recollida d'arbres de Nadal que durant les passades festes han guarnit les cases. Concretament s'han habilitat quatre punts de recollida: plaça Barcelona (davant del mercat), plaça Mestre Monclús (Ferreries), passeig Jaume I (Temple) i plaça Immaculada (Remolins).
Del 7 al 15 de gener es poden dipositar als quatre punts habilitats tants arbres naturals com artificials, que el servei de brigada traslladarà a la deixalleria pel seu reciclatge. En el cas que sigui possible es replantaran o convertiran en compost. El consistori engega esta campanya amb l'objectiu evitar l’abandonament incívic dels arbres a l’espai públic, així com aprofitar un recurs natural per al compost.
La regidora de Serveis Municipals, Marga Abelló, ha volgut remarcar la importància de conscienciar a la ciutadania en este sentit: "No podem deixar els arbres de Nadal al contenidor d'escombraries".
L'Ajuntament de Tortosa torna a habilitar punts de recollida d'arbres de Nadal per al seu reciclatge
Els punts habilitats romandran actius fins al 15 de gener i els arbres es traslladaran a la deixalleria per replantar-los o convertir-los en compost
- Punt de recollida d'arbres de Nadal. -
- aguaita.cat
ARA A PORTADA
-
-
-
Detenen quatre homes a l'Aldea per robar prop de mitja tona de coure d'una infraestructura soterrada Redacció
-
Llum verda al finançament per urbanitzar el polígon Les Forques de Bot, que acollirà Olives Blai Redacció
-
El Fons de Transició Nuclear financiarà l’ampliació del polígon industrial de la Verdeguera III de Móra d'Ebre Redacció
Publicat el
07 de gener de 2026 a
les 13:32
Et pot interessar
-
Medi ambient
La crescuda dels rius bloqueja l’inici de la campanya contra la mosca negra
-
Medi ambient
Aldover, Alfara de Carles, Paüls i Benifallet incorporen cubells de residus amb identificació d'usuari
-
Medi ambient
Ecologistes en Acció demana a la Generalitat que doni suport a declarar l'anguila en perill d'extinció
-
Medi ambient
L'Ajuntament de Tortosa presenta al·legacions ambientals per millorar la planta de biometà de Campredó
-
Medi ambient
L'Ajuntament de Móra la Nova acorda no cedir espais públics per debatre sobre la gigafactoria d'IA
-
Medi ambient
El Consell Comarcal de la Terra Alta presentarà al·legacions contra la MAT entre l'Aragó i Catalunya
