Detenen dos homes a l’Aldea amb 646 samarretes esportives presumptament falsificades

Successos

Els detinguts, que van quedar en llibertat després de declarar, no van poder acreditar-ne la procedència ni l’autenticitat

Publicat el 17 d’agost de 2026 a les 13:18

Els Mossos d’Esquadra de la comissaria de Tortosa van detenir el 10 d’agost dues persones, dos homes de 34 i 49 anys, com a presumptes autors d’un delicte contra la propietat industrial. Els fets van tenir lloc pels volts de les 17.25 hores, en el marc d’un control de pas establert a l’autopista AP-7, a l’alçada del punt quilomètric 323, al terme municipal de l’Aldea.

Durant el dispositiu els agents van seleccionar per a la seua comprovació un vehicle ocupat per dues persones que presentava una càrrega aparentment considerable a la part posterior i tenia els vidres posteriors enfosquits. Un cop identificats els dos ocupants, els agents van inspeccionar el vehicle i van localitzar set sacs de grans dimensions que contenien nombroses peces de roba, principalment samarretes de futbol.

Després d’una inspecció visual del material, els agents van observar que les peces presentaven indicis de falsificació, ja que reproduïen logotips, distintius i altres característiques pròpies de productes originals, sense que els ocupants poguessin acreditar-ne la procedència ni l’autenticitat. En total, els agents van intervenir 646 samarretes esportives, de diferents equips i models.

Davant dels indicis recollits, els agents van detenir els dos homes com a presumptes autors d’un delicte contra la propietat industrial. Els dos detinguts van quedar en llibertat després de ser escoltats en declaració, a l’espera de ser requerits per l’autoritat judicial quan els citin.

Escull Aguaita com la teva font preferida de Google