La regió sanitària de les Terres de l'Ebre acumula, des de l'inici de la pandèmia, 12.269 casos confirmats per PCR o TA, 84 casos més que en el balanç anterior, i 12.647 si es tenen en compte totes les proves. En esta regió han mort 181 persones des de l'inici de la pandèmia, cap més que en l'anterior balanç.
El risc de rebrot puja 59 punts, fins a 744, mentre que en l'interval anterior era de 488. La incidència a 7 dies és de 316. El 16,30% de les proves que es fan surten positives. L'Rt puja tres centèsimes fins a l'1,40, per sota del registre de la setmana anterior, quan era d'1,43. Actualment hi ha 16 pacients ingressats, els mateixos que fa 24 hores, tretze ingressades a planta i 3 a l’UCI. Del total, deu tenen menys de 50 anys i sis entre 50 i 79 anys. Cinc tenen entre 10 i 29 anys.
Un 62'2% (112.716) han estat vacunades amb la primera dosi mentre que un 50'6 % ( 99.233) han completat la pauta amb ambdues dosi.
Vuitanta-quatre positius més per Covid-19 en només 24 hores a les Terres de l’Ebre
Empitjoren tots els indicadors i el risc de rebrot ja es troba en 744
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de juliol de 2021 a les 11:16
Actualitzat el 20 de juliol de 2021 a les 11:23
Et pot interessar
-
Societat Presenten a la Ràpita el primer vaixell xàrter ecològic de l’Estat espanyol
-
Societat Alumnes de l’Institut Dertosa donen veu a les dones ebrenques silenciades per la Guerra Civil
-
Societat Mor Paco Faiges i Ribas, històric vicepresident de la Cambra de Comerç de Tortosa
-
Societat Territori millora el drenatge de la carretera dels Valentins, a Ulldecona, per evitar les inundacions
-
Societat Retards i autobusos alternatius a Rodalies afecten l’enllaç de les Terres de l’Ebre amb Barcelona
-
Societat Una trentena de plantadors s'enfanguen a la Festa de l'Arròs de Deltebre