Vuit artistes nacionals i internacionals reflexionaran sobre la importància dels salobrars, des del punt de vista cultural i ambiental, a través d'una exposició a Amposta. Lo Pati Centre d’Art de les Terres de l’Ebre acollirà la mostra 'El valor de la sal', del 25 de febrer al 30 d'abril. L'impacte ecològic d'este producte, així com la seua naturalesa cultural o el seu potencial regenerador de l’ecosistema seran alguns dels temes sobre els quals giraran les obres de Bárbara Fluxá, Carmen Laffón, Cristina Mejías, Eva Lootz, Jacinto Esteva, Jorge Yeregui, Lucia Loren i Luna Bengoechea. La cloenda anirà a càrrec del duet Menhir que oferirà un concert al mateix temps que el públic podrà passejar per les salines de la Trinitat.
La mostra 'El valor de la sal', que està comissariada per l'historiador de l'art i actual director de la fundació Díaz Caneja de Palència, Juan Guardiola, donarà el tret de sortida a la programació del 2023 de Lo Pati.
La posada en marxa de la nova sala expositiva 'La Façana de Lo Pati', presentada a mitjans de gener, serà una de les novetats més importants del centre enguany. Es tracta d'un espai amb gran pantalla de de sis per tres metres situada a l'exterior de l'edifici i que disposarà de programació pròpia amb el cicle de natura i paisatges visuals 'Miratges'.
Vuit artistes nacionals i internacionals reflexionen sobre el valor cultural i ambiental de les salines al Delta
Societat
El centre d'art Lo Pati inaugura l'exposició 'El valor de la sal' este dissabte i s'allargarà fins al 30 d'abril
ARA A PORTADA
-
Societat Tot suspès a Catalunya fins a les dues del migdia d’aquest diumenge Neus Climent | Pau Espí Solé
-
-
Societat L'Ametlla de Mar, les Cases d'Alcanar i Mas de Barberans superen els 220 litres en l'episodi de pluges torrencials Joan Navarro
-
Societat Una vintena de desallotjats i 19 rescats en vehicles durant les hores més crítiques dels aiguats Joan Navarro
-
Economia Els aiguats amenacen l'inici de la collita d'olives i cítrics a les Terres de l'Ebre Joan Navarro
Publicat el
24 de febrer de 2023 a
les 17:21
Actualitzat el
24 de febrer de 2023 a les
17:27
Et pot interessar
-
Societat
Ulldecona alerta de greus afectacions al sector ramader amb granges inundades i animals ofegats
-
Societat
Restablerta la circulació de l'R16 entre Ulldecona i Tarragona després de les afectacions pel temporal
-
Societat
Santa Bàrbara reviu el malson de les inundacions amb una nova jornada de pluges devastadores
-
Societat
Ulldecona, Tortosa i Amposta activen tres centres d'acollida per atendre els afectats pels aiguats
-
Societat
La xarxa viària ebrenca recupera la normalitat de forma progressiva després dels aiguats
-
Societat
El Baix Ebre i el Montsià, confinats pels forts aiguats
