Tot i la virulència de la llevantada sobre molts punts del litoral ebrenc i les destrosses que ha comportat, els hi ha que no perden l'humor.
És l'exemple d'uns joves de Santa Bàrbara (Montsià) que han decidit fer rafting en un dels carrers del seu poble, el carrer Aire, una de les vies que més aigua acumula en temporals.
VÍDEO | Rafting,... a Santa Bàrbara
Uns joves de Santa Bàrbara han aprofitat la baixada d'aigua en un dels carrers del poble per descarregar adrenalina

ARA A PORTADA
-
El pla conjunt entre Estat, Generalitat i Taula de Consens per salvar el Delta de l'Ebre ha d'estar llest al setembre Redacció
-
-
Les entitats ecologistes són admeses com a acusació en cas dels abocaments irregulars a Riba-roja d'Ebre Redacció
-
Un programa per afavorir el benestar emocional dels alumnes guanya el Campus Challenge de la URV Redacció
-
Publicat el 21 de gener de 2020 a les 21:30
Actualitzat el 21 de gener de 2020 a les 21:38
Et pot interessar
-
Societat Un any de la gran ferida al Coll de l'Alba: aixi evoluciona el bosc cremat al 2024
-
Societat Deltebre, pioner a les Terres de l’Ebre en la xarxa de Destins Turístics Intel·ligents
-
Societat Una forta pedregada a Morella genera problemes viaris i deixa el paisatge blanc
-
Societat Una vuitantena d'efectius d'emergències testen com actuarien en un cas de fuita d'amoníac al port de la Ràpita
-
Societat Un viatge a la moda d’ahir: el nou catàleg d’indumentària de la Festa del Mercat a la Plaça
-
Societat La Diada de l'Ostra de l'Ampolla encén la primavera gastronòmica a la costa ebrenca