Tot i la virulència de la llevantada sobre molts punts del litoral ebrenc i les destrosses que ha comportat, els hi ha que no perden l'humor.
És l'exemple d'uns joves de Santa Bàrbara (Montsià) que han decidit fer rafting en un dels carrers del seu poble, el carrer Aire, una de les vies que més aigua acumula en temporals.
VÍDEO | Rafting,... a Santa Bàrbara
Societat
Uns joves de Santa Bàrbara han aprofitat la baixada d'aigua en un dels carrers del poble per descarregar adrenalina
ARA A PORTADA
-
Societat Els Mossos vinculen la cinta adhesiva i la pedra lligada al cadàver amb la finca del crim de Tortosa Redacció
-
Successos Investigades tres persones per un abocament de 100 quilos de sulfat de coure en un canal de reg de l'Ebre Redacció
-
-
Política Els tortosins ja poden escollir entre les 64 propostes dels Pressupostos Participatius 2026 Redacció
Publicat el
21 de gener de 2020 a
les 21:30
Actualitzat el
21 de gener de 2020 a les
21:38
Et pot interessar
-
Societat
L'Observatori de l'Ebre i el Parc Astronòmic del Montsec s'uneixen per divulgar l'eclipsi solar total
-
Societat
Més de 3.000 usuaris de la Terra Alta han fet ús de l'autobús a demanda Clic.cat el 2025
-
Societat
Reobert al trànsit el pont sobre el riu Sec a la T-324, entre Benissanet i Móra d’Ebre
-
Societat
«Viatja amb Emma», la nova campanya per recaptar donatius per a la investigació del càncer de mama a l'Ebre
-
Societat
L'Hospital Verge de la Cinta celebra el 50è aniversari amb una cursa i caminada solidària
-
Societat
Fiscalia demana 25 anys de presó per als acusats de matar un home en una finca de Tortosa i llançar-lo a l'Ebre
