[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=DIkZr-i6qUU[/youtube]
El confinament dona via lliure a la creativitat de molta gent per versionar cançons. És el cas del grup de cultura popular La Llidonera, que ha fet una "adaptació lliure" de la jota de Vinaròs, i també del grup ebrenc Quico el Célio, el Noi i el Mut de Ferreries, que amb les seues "Jotes confinades" retraten la situació sense perdre el ritme ni l'humor.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=X7g-7m8zYvQ[/youtube]
Quan tot just arrenquem la cinquena setmana de confinament, són lletres que retraten la realitat de la població i fan una crida a ballar "per Internet" per intentar fer passar amb una mica d'alegria estos dies.
[noticia]17437[/noticia] [noticia]17438[/noticia] [noticia]17353[/noticia] [noticia]17301[/noticia] [noticia]17351[/noticia] [noticia]17352[/noticia] [noticia]17370[/noticia]
VÍDEO Jotes virals que animen a ballar durant el confinament
Societat
Una adaptació de la popular "Jota de Vinaròs" i les "Jotes confinades" dels Quicos són algunes de les creacions musicals que retraten la situació amb ritme i bon humor
- Hospital Universitari de Vic. -
- Adrià Costa
ARA A PORTADA
Publicat el
12 d’abril de 2020 a
les 20:01
Actualitzat el
12 d’abril de 2020 a les
20:19
Et pot interessar
-
Societat
Correfocs, gegants i focs artificials: la ciència que s'amaga darrere de la Festa de la Cinta
-
Societat
Alcanar recupera l’entorn natural de la Torre del Moro després de restaurar l’antiga pedrera
-
Societat
L'eclipsi vora el mar: «Una experiència així s'ha de viure des d'un lloc espectacular»
-
Societat
«He sentit una sensació com que s’acabava el món»
-
Societat
Cuines solars, telescopis i jocs de taula per omplir la llarga espera al Trabucador
-
Societat
Roquetes es reivindica com a punt de trobada científica en el dia de l’eclipsi
