Riba-roja d'Ebre celebra una nova edició de la Copa de Lletres, la novena d'esta cita que combina el vi i la literatura, i que se celebrarà este dissabte, 11 de novembre, a les 7 del vespre, en un acte organitzat a la segona planta de la Casa de la Vila pels riba-rojans Elena Peralta i Josep Sebastià Cid, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Riba-roja d’Ebre.
Com és habitual, el Copa de Lletres inclou un tast de vins, que en esta ocasió anirà a càrrec de Vins Biopaumerà de Rasquera, un petit celler de vi ecològic de la DO Tarragona. L’acte comptarà amb diversos escriptors que llegiran les sevues obres, lectures que es combinaran amb intervencions musicals de petit format.
Pel que fa als autors convidats, enguany són la poeta mallorquina Mayte Albores, qui també posarà música a l'acte; el reusenc Rubén Heras, que ha fet de les paraules escrites la seua millor companyia (al volum Ir y volver del camí de Santiago compartix les seues impressions i vivències personals), i Sílvia Mayans, escriptora ebrenca de novel·la negra, que fa uns anys va canviar Barcelona per la Terra Alta. Tots tres parlaran de la seua obra i la seua trajectòria, a banda de llegir fragments dels seus escrits.
Una cita literària ebrenca consolidada
Tot just fa un any, la VII Copa de Lletres, va preparar una edició especial dedicada a la Guerra Civil amb la participació de la Banda de Música de Benissanet, que va afegir atractiu i va registrar rècord de públic a la societat. En esta ocasió, menys ostentosa, es preveu igualment l’assistència de públic de tota la comarca, ja que la Copa de Lletres és un esdeveniment ja consolidat: "Ve gent de Gandesa, de Tortosa, de Flix, de Móra... venen persones de tota la comarca", explica Tite Peralta, qui agraix la feina de molta gent que està darrere i sense la qual no seria possible aquesta festa del vi i les lletres: "Preparen les copes, ho posen tot a punt... gràcies a aquestes persones surt tot això", afegix.
La cita riba-rojana coincidix amb l’estrena d’uns versos de Tite Peralta a Argentina, concretament a Tucamán, on el director d’orquestra argentí Raúl Dip ha musicat els versos del seu darrer llibre: Entre las sombras de otoño.
- La cita riba-rojana coincidix amb l’estrena d’uns versos de Tite Peralta a Argentina, on el director d’orquestra argentí Raúl Dip ha musicat els versos del seu darrer llibre -
- Cedida
ARA A PORTADA
-
El Govern farà més guardes al frontal del Delta i recreixerà els camins de sirga del riu per crear un arc de protecció Redacció
-
El director del parc natural del delta de l'Ebre constata davanty del jutge l'impacte per la retenció de sediments Redacció
-
El Govern agraeix als cossos d’emergència la tasca als aiguats i avisa que s'hauran de prendre decisions “dures” Redacció
-
-
Veïns del Montsià afectats pels aiguats exigeixen millores que minimitzin les inundacions en zones de risc Redacció
Publicat el 07 de novembre de 2017 a les 18:00
Actualitzat el 07 de novembre de 2017 a les 18:04
Et pot interessar
-
Societat
Tortosa amplia la senyalització d'espais de memòria democràtica
-
Societat
Els bombers han atès un total de 20 avisos a les Terres de l'Ebre
-
Societat
Tallada la circulació de l'R15 entre Ascó i Móra la Nova
-
Societat
Alcanar fixa objectius contra els aiguats en un any: basses de laminació i edificis fora dels barrancs
-
Societat
El govern espanyol destina 10,6 milions a conservar carreteres a les Terres de l'Ebre i el Camp de Tarragona
-
Societat
Protecció Civil activa l'alerta del pla Inuncat per la previsió de pluges fortes a partir de la matinada
