Agents dels Mossos d’Esquadra i de la Policia Local d’Amposta van efectuar este divendres un dispositiu conjunt en el qual es van inspeccionar dos locals d’oci nocturn a la capital del Montsià en virtut de la Llei Orgànica 4/2015 de protecció de la seguretat Ciutadana.
Com a resultat de l’operatiu, en el primer dels locals es van identificar 17 persones, i es van interposar 8 denuncies per tinença de substàncies estupefaents (cocaïna ), 1 denuncia per tinença d'arma prohibida 1 persona detinguda per delicte contra la salut pública (cambrera del local ) i es va efectuar la comissió de 7 dosis de cocaïna i 275 euros en bitllets fraccionats.
En el segon dels locals inspeccionats, també es van identificar 17 persones i es va interposar una denuncia per tinença de substàncies estupefaents (cocaïna)
La Policia Local va realitzar diverses denuncies administratives referents a manca de documentació i mesures de seguretat en ambdós locals.
Una detinguda, 34 identificats i 10 denúncies en un operatiu de Mossos i policia en 2 locals d'Amposta
En un dels locals es va comissar de 7 dosis de cocaïna i 275 euros en bitllets fraccionats
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de març de 2019 a les 17:39
Actualitzat el 16 de març de 2019 a les 18:04
Et pot interessar
-
Societat
El COPATE rebrà 900.000 euros del Govern per al control del mosquit i la mosca negra
-
Societat
En marxa les obres d'arranjament de la plaça Carles III de la Ràpita
-
Societat
L’Ajuntament de Roquetes implanta la jornada laboral de 35 hores setmanals
-
Societat
Deu curiositats de Mar Lleixà, la nova alcaldessa de Tortosa
-
Societat
Marta Brú Virgili, nomenada nova directora del COMEBE
-
Societat
L'Ampolla renovarà el paviment del passeig de fusta per fer-lo més sostenible i resistent
