L'Ajuntament d'Amposta ha destinat més de 9.000 euros al menjador social d'estiu, del qual s'han beneficiat una cinquantena de xiquets de la ciutat. Del total de la xifra, 4.500 euros els ha aportat l'Obra Social la Caixa, a través d'un conveni que han signat avui la representant de la Fundació Bancària la Caixa, Tatania Caro, i l'alcalde d'Amposta, Adam Tomàs.
Segons ha informat el consistori ampostí en una nota de premsa, el menjador social d'estiu s'ha desenvolupat durant els mesos de juliol, agost i setembre a les instal·lacions d'un centre d'ensenyament públic del municipi entre les 10 del matí i les 3 de la tarda. Este menjador social, integrat a les Estades d'Estiu, es va posar en marxa l'any 2013. En aquell moment van participar-hi una vintena de menors, mentre que enguany esta xifra ha augmentat fins a la cinquantena.
A més, per aconseguir una integració efectiva dels menors en risc d'exclusió, es fa un treball social dins del conjunt d'activitats d'estiu que es realitzen al conjunt de la població. L'alcalde d'Amposta, Adam Tomàs, ha valorat "molt positivament la signatura d'este conveni, que permet desenvolupar accions socials tan importants com el menjador social".
Una cinquantena de xiquets d'Amposta es beneficien del menjador social d'estiu
En el projecte, impulsat durant els mesos de juliol, agost i setembre, s'hi ha destinat més de 9.000 euros
ARA A PORTADA
Publicat el 03 d’octubre de 2016 a les 12:31
Actualitzat el 04 d’octubre de 2016 a les 11:38
Et pot interessar
-
Societat Què fer el cap de setmana de l'15 al 17 d'agost a les Terres de l'Ebre?
-
Societat Neix l'entitat Suport Terres de l'Ebre per establir canals d'ajut a través del voluntariat
-
Societat L’Ajuntament de Tortosa ha començat obres de reforma al centre d’acollida d’animals
-
Societat Tres terratrèmols a la zona del projecte Castor reobrin el debat sobre la seguretat del segellament dels pous
-
Societat L’Hospital Verge de la Cinta supera el tràmit clau per ser hospital universitari de la URV
-
Societat L'eclipsi total del 2026 trenca la tendència del turisme: reserves a un any vista a les Terres de l'Ebre