El portaveu del sindicat dels Mossos d'Esquadra SAP-Fepol, Toni Castejón, ha defensat l'actuació de l'agent que dissabte va disparar mortalment contra un home que havia robat un vehicle a Amposta i, fugint, va intentar envestir una patrulla de Mossos a Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant. Segons Castejón, l'autor dels trets "va protegir la seua vida i la de la resta" davant d'una situació "d'estrès total i grandíssim risc" en què "mai no hi ha garanties de res". "Han matat companys en esta mateixa situació", ha advertit a les xarxes este diumenge, i ha recordat casos similars ocorreguts a Sabadell i a Manresa. SAP-Fepol és el sindicat majoritari al cos.
La víctima va quedar ferida crítica en rebre el tret i finalment ha mort a l'hospital Joan XXIII de Tarragona. Els fets es troben sota investigació judicial i de les mateixes unitats del cos de Mossos.
Un portaveu sindical dels Mossos diu que l'agent que va disparar a Vandellòs «va protegir la seua vida i la de la resta»
Avisa que es va trobar una situació "d'estrès total i grandíssim risc" en què "mai no hi ha garanties de res"
ARA A PORTADA
Publicat el 13 d’agost de 2023 a les 19:16
Actualitzat el 13 d’agost de 2023 a les 19:24
Et pot interessar
-
Societat Dispositiu especial a Tortosa per encetar la Festa del Renaixement
-
Societat Descobreixen a Tivenys una torre romana de vigilància de les guerres sertorianes
-
Societat Xerta demana explicacions pel «descontrol» del foc la primera nit
-
Societat La Diputació aprovarà l'1 d'agost el projecte definitiu de la carretera entre la Ràpita i Poble Nou
-
Societat Marina Cambrils gestionarà durant 15 anys la dàrsena esportiva de les Cases d’Alcanar
-
Societat Catorze empreses digitals volen establir-se a les Terres de l’Ebre amb el suport dels Fons de Transició Nuclear