L'elegància d'un piano de cua al mig d'una plaça del centre de Tortosa. Així és com l'Espai de música La Binota està celebrant el Dia Internacional de la Música, este divendres 21 de juny, a la plaça de l'Àngel de la capital del Baix Ebre. Amb el projecte "Toca'm", qualsevol persona que vulga tocar unes notes es pot apropar a l'instrument i regalar una cançó a la gent que passe pel carrer.
I de fet estan sent nombroses les persones que s'han animat i han respost a n'esta original proposta, des dels més petits, a músics o alumnes de l'escola, o també nostàlgics que feia anys que no havien tocat un piano, han interpretat alguna melodia al mig del carrer. Tot i això, el projecte no està només obert a persones que tinguen experiència, sinó que qualsevol que s'atrevisca a intentar-ho tindrà un lloc davant de l'instrument fins a les 21.30 hores.
"Fins al moment estem molt contents de com ens ha respost la gent, perquè han estat moltes les persones, fins i tot de fora, que han volgut apropar-se a tocar, alguns menuts, també gent gran, persones d'aquí i altres de fora... i molta gent ens felicita per la iniciativa, així que per ser el primer any, estem ben satisfets", ha afirmat Maria Lombarte, promotora de la iniciativa.
Un piano de cua al mig de Tortosa per celebrar el Dia Internacional de la Música
Societat
La Binota ha organitzat este projecte amb l'objectiu d'apropar la música a tots els públics
ARA A PORTADA
-
-
Política Tortosa mobilitza 2,2 milions d’euros per finançar actuacions prioritàries a la ciutat Joan Navarro
-
-
Política Móra d’Ebre separarà els expedients de l’ampliació de la residència i la modificació urbanística Joan Navarro
-
Política Un exsecretari municipal de l’Ampolla assegura que Arasa va desoir els advertiments sobre els contractes investigats ACN
Publicat el
21 de juny de 2019 a
les 18:10
Actualitzat el
21 de juny de 2019 a les
18:53
Et pot interessar
-
Societat
Ports de la Generalitat invertirà 1,57 milions d’euros en un nou edifici al port de l’Ametlla de Mar
-
Societat
La vaga general de l’11 de novembre tindrà una manifestació a Tortosa
-
Societat
La Fiscalia retira les acusacions a nou processats del cas Efial i rebaixa la petició de presó a Antoni Martos
-
Societat
La DO Terra Alta omple el novembre de tastos de vins i propostes gastronòmiques i culturals
-
Societat
Tortosa immobilitza 32 patinets elèctrics i tramita 183 denúncies a usuaris de VMP
-
Societat
Tortosa instal·la llums fotovoltaiques al cementiri de Sant Llàtzer i als accessos
