Un home de 55 anys ha estat traslladat este migdia a l’Hospital Verge de la Cinta després de quedar ferit en les Obres que Aigües de Catalunya realitza a l’Avinguda Doctor Ferran, davant del Pavelló Municipal d’Esports de la Ràpita.
Es tracta d’un dels operaris que hi treballava. Tot indica que s’hauria esfondrat part del mur de la rasa que havien obert al terra. L’operari ha quedat ferit i, segons ha informat el SEM, ha estat traslladat en ambulància en estat “menys greu” a l’Hospital Verge de la Cinta de Tortosa.
Fins al lloc de l’accident s’hi havia desplaçat també un helicòpter del SEM, que finalment no ha hagut d’intervenir, i dues dotacions dels Bombers, en previsió que l’home hagués pogut quedar atrapat, però tampoc han hagut d’intervenir. També s’hi ha activat dotacions dels Mossos i de la Policia Local.
Un operari ferit per l'esfondrament d'una rasa a la Ràpita
L'home ha estat traslladat a l'Hospital Verge de la Cinta de Tortosa
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de febrer de 2018 a les 13:06
Actualitzat el 09 de febrer de 2018 a les 13:11
Et pot interessar
-
Societat Què fer el cap de setmana de l'15 al 17 d'agost a les Terres de l'Ebre?
-
Societat Neix l'entitat Suport Terres de l'Ebre per establir canals d'ajut a través del voluntariat
-
Societat L’Ajuntament de Tortosa ha començat obres de reforma al centre d’acollida d’animals
-
Societat Tres terratrèmols a la zona del projecte Castor reobrin el debat sobre la seguretat del segellament dels pous
-
Societat L’Hospital Verge de la Cinta supera el tràmit clau per ser hospital universitari de la URV
-
Societat L'eclipsi total del 2026 trenca la tendència del turisme: reserves a un any vista a les Terres de l'Ebre