El conductor d’un turisme, Francisco T. C., de 89 anys i veí de Roquetes, ha mort avui a conseqüència de les ferides sofertes en un accident que es va produir ahir a la tarda a la carretera del Port, dins el terme municipal de Tortosa.
Els fets vanpassar al voltant de les 18 hores d’ahir quan un vehicle va patir una sortida de via en un dels revolts de la carretera, uns metres després del Portell, en sentit descendent, en uns moments en què hi havia poca visibilitat a causa de la boira. El turisme va quedar suspès sense arribar a precipitar-se pel talús. L’acompanyant va quedar-se a l’interior del vehicle, mentre que el conductor va descordar-se el cinturó, va obrir la porta i va sortir, moment en què va caure pel terraplè i va quedar malferit. Els serveis d’emergència van atendre la persona ferida, que va ser evacuada a l’hospital de Tortosa Verge de la Cinta (HTVC), on aquest matí ha mort.
La Policia Local i els Bombers de la Generalitat van participar en els treballs de rescat.
ARA A PORTADA
-
-
Successos El camioner que ha bolcat a l’AP-7 a Ulldecona multiplicava per set la taxa d’alcohol permesa Joan Navarro / Agències
-
-
Societat Dos anys sense aigua potable a Prat de Comte: els veïns continuen omplint garrafes a les fonts ACN
-
Societat Godall vol recuperar una botiga de poble per garantir les compres del dia a dia Joan Navarro
Publicat el
05 de setembre de 2014 a
les 17:59
Et pot interessar
-
Societat
Els trens entre Castelló i Tarragona recuperen la normalitat després d'un robatori de cable
-
Societat
L’ICS es compromet a continuar reforçant la seguretat del CUAP del Temple de Tortosa
-
Societat
Quin recorregut fan les tonyines roges? L’Ametlla de Mar reprèn el marcatge científic
-
Societat
Vilalba dels Arcs digitalitza tots els comptadors d’aigua amb una inversió de 100.000 euros
-
Societat
Els sanitaris del CUAP del Temple alerten de la inseguretat i reclamen més protecció
-
Societat
L’Aldea reforça els passos dels barrancs dels Pixadors i Mas Roig després dels aiguats de 2025
