El conductor d’un turisme ha estat traslladat este dimecres a l’hospital Joan XXIII de Tarragona en estat greu després d’haver patit un accident a Tivenys, segons ha informat el Servei Català de Trànsit. El sinistre s’ha produït quan el vehicle que conduïa per la carretera T-301, que unix Benifallet amb Tortosa, ha topat amb un tractor amb remolc que estava aturat, minuts després de les 9 del matí.
La víctima ha quedat atrapada dins del cotxe i ha estat auxiliada per quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat. Presentava un politraumatisme facial i l’han atès efectius del Servei d'Emergències Mèdiques.
D’altra banda, este dimecres al migdia s’ha produït un altre accident a les carreteres ebrenques, concretament a Gandesa, per sortida de la via d’un turisme a la carretera TV-7231, entre Gandesa i la Pobla de Massaluca. El cotxe ha donat diverses voltes de campana i la conductora ha estat atesa pel SEM i traslladada a l’hospital comarcal de Móra d’Ebre en estat lleu. Hi han acudit tres dotacions dels Bombers.
Un ferit greu en un accident entre un turisme i un tractor a Tivenys
També s’ha produït un segon sinistre per sortida de la via a Gandesa, amb una ferida lleu
- Imatge del turisme que ha topat amb el remolc del tractor aturat. -
- Cedida
ARA A PORTADA
-
-
Trens Dignes tallarà dissabte la rotonda d'accés a l'AP7 a l'Aldea per exigir millores a les Terres de l'Ebre Redacció
-
-
El Govern assegura que la represa de les obres d'ampliació no alentirà la construcció del nou hospital a Tortosa Redacció
-
Tortosa destina més de 93.000 euros a l'adequació del pavelló firal de Remolins i el Parc de la Fira Redacció
Publicat el 27 de desembre de 2023 a les 17:54
Actualitzat el 13 de març de 2024 a les 14:05
Et pot interessar
-
Societat
La Ràpita renova el parc mòbil amb l'adquisició de set vehicles elèctrics
-
Societat
Amposta engega el Pla de Foment de la Lectura per impulsar l’hàbit lector
-
Societat
Roquetes tanca la Fira de Nadal amb una injecció econòmica al comerç local superior als 30.000 euros
-
Societat
Joan Roig: «El futur d'Alcanar estarà marcat pel canvi climàtic, viurem focalitzats en protegir-nos del que ens ha de venir, que és molt greu»
-
Societat
Interrompuda la circulació a l'R15 entre Faió-La Pobla de Massaluca i Casp i entre Pradell i Móra la Nova
-
Societat
La Ràpita, primera Ciutat Amiga de la Infància de les Terres de l'Ebre
