"Som nens de poble i hem vingut jugar", així diu la cançó amb aires electrònics interpretada per un grup de xiquets i xiquetes de Flix que està convertint-se en un fenomen a tot Catalunya. Amb només cinc dies porta més de 14.000 visualitzacions a YouTube i arreu de Catalunya el ressò del missatge del que havia de ser només un anunci de roba està pegant fort.
La botiga de roba local "Fins a la Lluna" regentada per Clàudia Botello va pensar a fer un anunci per promocionar la roba de la seua botiga. Va demanar ajuda a la seua amiga Lídia Beltri que juntament amb Jordi Llop i Serrano formen la productora audiovisual Lupini & Ratini amb seu a Flix.
La cançó és un homenatge als infants que viuen en els pobles i que tenen la sort de poder jugar als carrers. A través de la lletra es reivindiquen els valors de la comunitat i els avantatges de no viure en una gran ciutat on ningú es coneix. Les estrofes de la cançó ho diuen ben clar:
"Aquí som els reis. Aquí manem doble. Et deu estranyar, perquè a la ciutat a tot arreu sobres. Aquí tothom compta".
"Cada dia, una aventura, cada casa, algun amic. Ser nen de poble ho fa tot més guai. Créixer és més divertit".
"Les aventures es pausen quan mos criden a sopar. Casa meua comença al cartell de la població".
"Som nens de poble i hem vingut a jugar."
Els xiquets i xiquetes de Flix han esdevingut un fenomen sense esperar-ho i la Clàudia i la seua botiga local, de roba per als més menuts han superat amb escreix l'objectiu de donar-se a conèixer al poble, el seu himne sona a tot Catalunya.
Un deliciós anunci de roba infantil a Flix es convertix en tot un fenomen com a himne reivindicatiu
La cançó "Som nens de Poble" té més de 14.000 mil reproduccions amb només cinc dies i reivindica els valors de viure la infantesa al poble
ARA A PORTADA
-
-
Els alumnes de l'escola Horta Vella de la Ràpita podran tornar a classe dilluns, una setmana després de l'aiguat Redacció
-
A partir dilluns es podran sol·licitar els préstecs bonificats pels danys dels aiguats Sílvia Berbís Morelló
-
Fiscalia manté les peticions de 19 anys de presó per a set dels nou acusats de matar un home a Roquetes Redacció
-
«Vandellòs I no és només la història d'un accident, sinó la de totes les persones que la van salvar» Marc Roselló
Publicat el 21 de desembre de 2022 a les 11:38
Actualitzat el 21 de desembre de 2022 a les 12:03
Et pot interessar
-
Societat L'espectacular rastre que han deixat els aiguats al Delta de l'Ebre
-
Societat La URV millora amb intel·ligència artificial la predicció del risc de reaparició del càncer de mama
-
Societat La Diputació augmenta en més de 3 milions l'import de licitació de la carretera del Poble Nou
-
Societat En marxa les obres de la plaça-mirador al port de l'Ampolla, amb un cost de 615.000 euros
-
Societat La història darrere la foto viral dels aiguats a la Ràpita
-
Societat Vint-i-set milions en 5 anys per arreglar barrancs a les Terres de l'Ebre