El número 88979, el tercer cinquè premi de la loteria de Nadal ha estat venut a Alcanar.
L'administració del Passatge Espanyol 7 ha repartit la sort en este municipi del Montsià tot i que la propietària, encara nerviosa ha comentat a l'Aguaita.cat que "encara no sap quantes sèries ha venut i que és trobava una mica atabalada ja que no parava de trucar i venir gent a preguntar-li".
Este mateix número també s'ha venut al Parc Central a Tarragona.
Els altres tres cinquens premis que han sortit aquest divendres són el 54.274, el 45.353, i el 92.023. En cap d'ells hi ha hagut sort per a la demarcació de Tarragona. El primer d'ells ha caigut íntegrament a Terol, mentre que la resta han estat repartits en poblacions d'arreu de l'Estat.
[aguaitaloterianadal23]
Un cinquè premi de la Loteria de Nadal cau a Alcanar
Societat
Es tracta del número 88979, el tercer cinquè premi de la loteria de Nadal
ARA A PORTADA
-
-
Política Tortosa mobilitza 2,2 milions d’euros per finançar actuacions prioritàries a la ciutat Joan Navarro
-
-
Política Móra d’Ebre separarà els expedients de l’ampliació de la residència i la modificació urbanística Joan Navarro
-
Política Un exsecretari municipal de l’Ampolla assegura que Arasa va desoir els advertiments sobre els contractes investigats ACN
Publicat el
22 de desembre de 2023 a
les 10:44
Actualitzat el
13 de març de 2024 a les
16:35
Et pot interessar
-
Societat
Ports de la Generalitat invertirà 1,57 milions d’euros en un nou edifici al port de l’Ametlla de Mar
-
Societat
La vaga general de l’11 de novembre tindrà una manifestació a Tortosa
-
Societat
La Fiscalia retira les acusacions a nou processats del cas Efial i rebaixa la petició de presó a Antoni Martos
-
Societat
La DO Terra Alta omple el novembre de tastos de vins i propostes gastronòmiques i culturals
-
Societat
Tortosa immobilitza 32 patinets elèctrics i tramita 183 denúncies a usuaris de VMP
-
Societat
Tortosa instal·la llums fotovoltaiques al cementiri de Sant Llàtzer i als accessos
