Un camió carregat amb 32.000 litres de gasoil ha bolcat este dimecres a la tarda a l'AP-7, prop de la sortida 41, a l'Aldea. Un dels sis compartiments de la cisterna del vehicle on transportava el combustible ha patit una fuita. Protecció Civil ha activat l'alerta del Transcat, el pla especial d'emergències per accidents en el transport de mercaderies perilloses per carretera i ferrocarril a Catalunya. Quatre dotacions dels Bombers han anat fins al lloc de l'accident i treballen a contenir el producte. Paral·lelament, s'han fet gestions per fer arribar una altra cisterna per fer el transvasament del gasoil. El conductor ferit l'ha traslladat el SEM a l'Hospital Verge de la Cinta de Tortosa.
L'avís de l'accident s'ha rebut al telèfon d'emergències a tres quarts de tres de la tarda. El Servei Català de Trànsit ha informat que està tallada la sortida 41 de l'AP-7 a l'Aldea (connexió amb l'N-340, amb Amposta i la Ràpita), en sentit Castelló.
Un camió de gasoil bolca a l'AP-7 a l'Aldea i Protecció Civil activa l'alerta del Transcat per la fuga de producte
El SEM ha traslladat el conductor ferit a l'Hospital Verge de la Cinta de Tortosa
- El camió bolcat amb part del gasoil que transportava al terra. -
- Bombers
ARA A PORTADA
-
Trens dignes exigix alternatives per no col·lapsar l'Ebre els cinc mesos que es talle la línia Tarragona-Castelló Redacció
-
Caminades, àpats, bingos i fins a 170 actes solidaris a les Terres de l’Ebre per la Marató de 3Cat Redacció
-
-
La nuclear d’Ascó quedarà exclosa de la Reserva de la Biosfera, que integrarà tots els municipis ebrencs Redacció
Publicat el 22 de març de 2023 a les 17:43
Actualitzat el 22 de març de 2023 a les 17:50
Et pot interessar
-
Societat
L'Ajuntament de Tortosa licita la instal·lació d'una coberta a les pistes exteriors del pavelló poliesportiu del Temple
-
Societat
Patrimoni aprova l'adaptació del projecte d'ampliació de l'hospital de Tortosa Verge de la Cinta
-
Societat
La Sant Silvestre Marítima de la Ràpita recaptarà fons per a la Marató de 3Cat
-
Societat
L'any que ve es començaran a construir 22 pisos de protecció oficial al nucli històric de Tortosa
-
Societat
Tall a la carretera N-340 a Amposta per denunciar l'abandonament de les Terres de l'Ebre
-
Societat
La piscina municipal de la Ràpita reobrirà dimarts després de solucionar les incidències greus
