El periodista de Catalunya Ràdio Òscar Fernández sobrevolarà amb globus esta nit les Terres de l'Ebre al programa de TV3 "Globus Sonda".
A les 22.50 podrem gaudir de l'espectacular paisatge del Delta de l'Ebre des de l'aire.
El periodista lidera un dels programes insígnia de Catalunya Ràdio, el "Catalunya migdia". A "Globus sonda", parlarà del secret de l'èxit del programa en un vol diferent i molt especial a l'Ebre.
El meteoròleg Francesc Mauri explicarà les peculiaritats del nostre clima, i amb una convidada sorpresa, que acompanyarà la Candela Figueras des del cotxe de seguiment.
El programa convida l'espectador a fer un viatge únic per diferents zones de Catalunya. El globus vola per sobre dels núvols i per zones concretes del país des d'un punt de vista privilegiat.
TV3 sobrevola este dilluns les Terres de l'Ebre amb el programa «Globus sonda»
Societat
El programa convida al periodista Òscar Fernández a sobrevolar les Terres de l'Ebre en globus i parlar del clima, a les 22.50 hores
ARA A PORTADA
-
Successos Quatre detinguts i un ferit després d’expulsar per la força tres persones d’un pis a la Ràpita Joan Navarro
-
-
Societat Amposta crida per la independència: «És complicat, però si lluitem ho aconseguirem» Joan Navarro
-
-
Successos Detenen dos homes per punxar els pneumàtics d’una vintena de vehicles a Tortosa Joan Navarro
Publicat el
12 d’agost de 2019 a
les 18:14
Actualitzat el
12 d’agost de 2019 a les
18:44
Et pot interessar
-
Societat
Confiscats cinc patinets a Ulldecona per incomplir la normativa
-
Societat Condemnat a 18 anys de presó el culpable d'apallissar un home a Tortosa i llençar-lo viu al riu Ebre
-
Societat
L’activista de Tortosa Andreu Curto s’enfronta a un nou judici arran de la vaga general de fa 14 anys
-
Societat
Primer dia de curs a l'Ebre: els alumnes tornen a classe mentre els docents tallen l’N-340
-
Societat
Tortosa ajorna els focs de la Cinta a l'11 de setembre per l’alt risc d’incendi
-
Societat
Roquetes brinda de nou pel producte local amb «De Roquetes Vi, i Punyetes Baixo»
