El periodista de Catalunya Ràdio Òscar Fernández sobrevolarà amb globus esta nit les Terres de l'Ebre al programa de TV3 "Globus Sonda".
A les 22.50 podrem gaudir de l'espectacular paisatge del Delta de l'Ebre des de l'aire.
El periodista lidera un dels programes insígnia de Catalunya Ràdio, el "Catalunya migdia". A "Globus sonda", parlarà del secret de l'èxit del programa en un vol diferent i molt especial a l'Ebre.
El meteoròleg Francesc Mauri explicarà les peculiaritats del nostre clima, i amb una convidada sorpresa, que acompanyarà la Candela Figueras des del cotxe de seguiment.
El programa convida l'espectador a fer un viatge únic per diferents zones de Catalunya. El globus vola per sobre dels núvols i per zones concretes del país des d'un punt de vista privilegiat.
TV3 sobrevola este dilluns les Terres de l'Ebre amb el programa «Globus sonda»
Societat
El programa convida al periodista Òscar Fernández a sobrevolar les Terres de l'Ebre en globus i parlar del clima, a les 22.50 hores
ARA A PORTADA
-
Societat La Fiscalia retira les acusacions a nou processats del cas Efial i rebaixa la petició de presó a Antoni Martos ACN
-
Societat L’exalcalde de l’Ametlla de Mar atribueix a la gestió del patrimoni familiar els 2,4 milions a Andorra ACN
-
-
Societat Tortosa immobilitza 32 patinets elèctrics i tramita 183 denúncies a usuaris de VMP Joan Navarro
-
Publicat el
12 d’agost de 2019 a
les 18:14
Actualitzat el
12 d’agost de 2019 a les
18:44
Et pot interessar
-
Societat
La DO Terra Alta omple el novembre de tastos de vins i propostes gastronòmiques i culturals
-
Societat
Tortosa instal·la llums fotovoltaiques al cementiri de Sant Llàtzer i als accessos
-
Societat
L’Aldea estrena el primer carregador de vehicles elèctrics al nucli urbà
-
Societat
L’Ampolla repararà les filtracions de la coberta del pavelló Jordi Pitarque Ceprià
-
Societat
Deltebre guardarà cartes dels veïns en una càpsula del temps fins al 2077
-
Societat
Les dones rurals reivindiquen més oportunitats i reconeixement en una trobada a la Ràpita
