Este divendres i fins al diumenge 20 de març arriba la Ruta de la Tapa ‘Tot s’hi val’ a l'Ametlla de Mar, una cita en el calendari de promoció gastronòmica de la Cala, que a diferència de la resta de jornades, atorga als restauradors plena llibertat creativa d’ingredients i productes per confeccionar les tapes.
Tretze bars i restaurants del municipi oferiran la seua tapa, al preu de 3,50 €, acompanyada d’una beguda. Es tracta de la segona convocatòria gastronòmica de la temporada a l’Ametlla de Mar.
L’evolució de les jornades gastronòmiques fa que els restauradors innoven, cada any, amb les seues creacions. Este és el cas d’alguns bars que han optat pel peix, amb tapes com els canelons de brandada de bacallà i cruixent d’all porro, la coca cruixent de sardina o l’escrita amb empedrat.
Hi ha qui ha optat per creacions culinàries elaborades amb fesols, vedella, carxofa i romer, o els més arriscats amb fusions com el pa amb tomàquet i la xocolata. Tot i que sempre es pot optar per la via oriental amb l’arròs de sushi amb pollastre i salsa teriyaki.
Maite Boquera, regidora de Turisme, Comerç i Civisme, destaca el paper de les jornades gastronòmiques en la promoció dels productes de proximitat i l’objectiu de desestacionalitzar la temporada turística.
Els participants en el concurs per escollir la millor tapa de la ruta han d’emplenar unes butlletes amb els segells de cinc dels bars o restaurants participants i entraran en el sorteig de dos menús dobles oferts pel Patronat Municipal de Turisme per a les pròximes jornades gastronòmiques i 10 Tuna Tours dobles per gentilesa del Grup Balfegó.
Es poden consultar totes les tapes de les jornades, clicant en este enllaç.
Tretze bars i restaurants de l'Ametlla de Mar integren la ruta de la tapa «Tot s'hi val» a partir d'este divendres
Els clients podran participar en el sorteix de dos menús dobles per a les pròximes jornades gastronòmiques i 10 Tuna Tours dobles
ARA A PORTADA
Publicat el
10 de març de 2022 a
les 18:13
Actualitzat el
10 de març de 2022 a les
18:32
Et pot interessar
-
Societat
Música, gegants i cultura popular: Roquetes viurà el primer intercanvi amb Saint Marcel sur Aude
-
Societat
Tortosa negocia integrar la Clínica Terres de l’Ebre i l’Hospital de Jesús a Salut Terres de l’Ebre
-
Societat
Estabilitzat l'incendi de vegetació a Vinebre que ha afectat 12 hectàrees
-
Societat
Els docents de l’Ebre ocupen l’Ajuntament de Tortosa i col·lapsen la ciutat
-
Societat
Una baldanada popular reuneix 200 docents de l’Ebre i el País Valencià al tall de l’N-340 a Vinaròs
-
Societat
La Reserva de la Biosfera de les Terres de l'Ebre defineix les bases del seu futur model
