Trenta-dos persones queden aïllades al Trabucador en trencar-se de nou la barra

Salvament Marítim ha rebut l'avís per rescatar 32 persones que havien quedat aïllades a la barra del Trabucador al Delta de l'Ebre esta tarde a les 19.08 hores

Publicat el 08 de maig de 2020 a les 21:19
Actualitzat el 08 de maig de 2020 a les 23:02

Salvament Marítim informa a l'aguaita.cat que a les 19.08 hores d'esta tarde han rebut un avís de la Guardia Civil per actuar en un rescat a la barra del Trabucador al Delta de l'Ebre.

Un total de 32 persones han quedat aïllades en trencar-se la barra dels Trabucador, un altre cop. La Guàrdia Civil no els ha confirmat si es tracta dels treballadors de l'empresa Infosa que opera a les salines i eren treballadors que reparaven la barra de les Salines de la Trinitat.

Fins al lloc dels fets s'ha desplaçat l'embarcació de Salvament Marítim Salvamar Achernar, amb base naval a Sant Carles de la Ràpita que donada la poca fondària ha tingut que utilitzar una embarcació menor, una embarcació pneumàtica per arribar a ells i rescatar-los i un cop salvats ja l'embarcació Salvamar Achernar els ha portat fins a terra. En tot moment professionals han assessorat a salvament marítim per guardar les distàncies de seguretat en el rescat donada l'emergència sanitària que vivim, segons ens ha confirmat Salvament Marítim.
Escull Aguaita com la teva font preferida de Google