El Conseller de Territori i Sostenibilitat, Josep Rull, ha refusat finalment rebre la Plataforma Trens Dignes en la seua visita de demà a Tortosa, on té previst reunir-se amb la Plataforma en Defensa de l’Ebre, segons explica Trens Dignes.
Esta plataform havia demanat 5 minuts a peu dret “per fer una primera trobada informal, conèixer-nos personalment i emplaçar-se a una propera reunió de treball més extensa”, afirma.
Igualment, portaveus de la Plataforma estaran demà la Delegació a partir de les 12.45h “per si de cas des de la conselleria s'ho pensen millor i s'aconseguix tindre un primer contacte, que pensem seria una declaració de bones intencions de cara a iniciar unes relacions que han de ser fluides i de confiança per poder millorar les comunicacions a les Terres de l'Ebre”, conclou.

ARA A PORTADA
Publicat el 22 de gener de 2016 a les 19:29
Actualitzat el 22 de gener de 2016 a les 19:31
Et pot interessar
-
Societat Desmantellen un punt de venda de drogues a l’Aldea i detenen un home de 49 anys
-
Societat Revetlla de Sant Joan 2025 a les Terres de l'Ebre: fogueres i activitats
-
Societat Ascó II inicia el 30è cicle d’operació després d’una parada amb més de 13.500 ordres de treball
-
Societat El port esportiu de les Cases d’Alcanar queda buit i el Club Nàutic denuncia «engany i marginació»
-
Societat Investiguen per prevaricació Joan Alginet, expresident del Consorci d’Aigües de Tarragona
-
Societat Tortosa activa un procés participatiu per repensar la plaça Francesc Macià de Ferreries