Els Bombers de la Generalitat ha acudit este dimarts a la tarda (15.00 hores) a socórrer una dóna de 59 anys que s’ha ferit al turmell baixant de la Foradada, al Montsià, i no podia continuar el seu camí de retorn. L’operatiu ha mobilitzat dos dotacions terrestres dels Bombers i un helicòpter, que ha transportat la dona fins al parc d’Amposta, on han fet el transfer a l’ambulància del SEM per derivar-la a l’atenció sanitària. La dona ferida per una torçada al turmell anava acompanyada del seu fill i ha hagut de demanar l’assistència quan mancaven 1,5 quilòmetres per arribar al pàrquing.
L’helicòpter ha actuat davant la impossibilitat d’arribar els vehicles terrestres a la zona, el GR de La Mundana, al bosc del Burgar, al terme de la Ràpita, segons han informat els Bombers.
Traslladada en helicòpter una dona que s'ha ferit al turmell baixant de la Foradada
L'excursionista no podia continuar el seu camí de retorn, pel GR de la Mundana, travessant el bosc del Burgar a la Ràpita
- Un dels vehicles dels Bombers que han acudit a socórrer la dona ferida. -
- Cedida
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de desembre de 2021 a les 17:08
Actualitzat el 28 de desembre de 2021 a les 17:14
Et pot interessar
-
Societat
Amposta engega el Pla de Foment de la Lectura per impulsar l’hàbit lector
-
Societat
Roquetes tanca la Fira de Nadal amb una injecció econòmica al comerç local superior als 30.000 euros
-
Societat
Joan Roig: «El futur d'Alcanar estarà marcat pel canvi climàtic, viurem focalitzats en protegir-nos del que ens ha de venir, que és molt greu»
-
Societat
La Ràpita, primera Ciutat Amiga de la Infància de les Terres de l'Ebre
-
Societat
Caminades, àpats, bingos i fins a 170 actes solidaris a les Terres de l’Ebre per la Marató de 3Cat
-
Societat La Diputació executarà al gener les expropiacions per iniciar les obres de la carretera de Poble Nou
