La junta de govern local de l'Ajuntament de Tortosa ha aprovat este dilluns l'adjudicació de les obres pendents de la plaça de la Catedral de Tortosa a l'empresa Acsa Sorigué. La constructora va ser l'única candidata que es va presentar al concurs públic i ho va fer amb una rebaixa del 2% respecte el preu de licitació.
L'alcaldessa de Tortosa, Meritxell Roigé, ha explicat que es tracta d'una obra molt complexa, amb un alt valor patrimonial i que des del govern de Tortosa no s'escatimaran recursos en poder posar en valor les restes arqueològiques trobades. Amb l'adjudicació i posterior signatura del contracte, està previst que es reprenguen les obres en poques setmanes.
Cal recordar que l'anterior empresa constructora, Benito Arnó, va renunciar al contracte al març per la complexitat de l'obra (que requeria més micropilotatges dels previstos) i per la situació econòmica de l'empresa agreujada per la Covid-19.
Tortosa adjudica l'obra de la plaça de la Catedral per 1,76 milions d'euros
Societat
La junta de govern local ha aprovat l'adjudicació a l'empresa Acsa Sorigué, que ha estat l'única que s'ha presentat al concurs públic
ARA A PORTADA
-
Política L’alcalde de Godall, indignat per les gairebé 40 hores sense llum: «No és una incidència menor» Joan Navarro
-
-
Política La Diputació de Tarragona posa ajudes a disposició de l’Ebre i reclama reforçar la xarxa elèctrica Joan Navarro
-
Política Antifrau arxiva la investigació sobre la cessió de l’edifici universitari d’Amposta a Euses Joan Navarro
-
Societat En marxa la construcció de la nova variant de la carretera TV-331 d’Ulldecona a Godall Joan Navarro
Publicat el
03 d’agost de 2020 a
les 18:34
Actualitzat el
03 d’agost de 2020 a les
18:48
Et pot interessar
-
Societat
Alcanar celebra sis dies de les Festes del Remei amb cultura, tradició i memòria local
-
Societat
Orígens celebra deu anys amb el repte de reunir 500 parelles per batre el rècord de la Jota Vella
-
Societat
Ulldecona alerta de greus afectacions al sector ramader amb granges inundades i animals ofegats
-
Societat
Restablerta la circulació de l'R16 entre Ulldecona i Tarragona després de les afectacions pel temporal
-
Societat
Santa Bàrbara reviu el malson de les inundacions amb una nova jornada de pluges devastadores
-
Societat
Protecció Civil aixeca les restriccions de mobilitat a l’Ebre
