Tortosa acull una nova edició d'Ebre Beer, amb 40 tipus de cervesa artesana

Publicat el 17 de setembre de 2015 a les 13:55
Actualitzat el 17 de setembre de 2015 a les 14:02

Este matí s'ha presentat la tercera edició de la mostra en una roda de premsa. Foto: Ajuntament de Tortosa


Dissabte vinent, 19 de setembre, Tortosa acollirà la tercera edició de la mostra de cerveses artesanes Ebre Beer, un aparador format per una dotzena d'empreses, la majoria catalanes, però també de la Franja i del nord de Castelló, que presenten més de 40 tipus de cervesa diferents. La mostra està organitzada per la vinoteca Tanins i la microcerveseria local Lo Gambusí. Este matí n'han presentat els detalls Jordi Garcia, de Tanins, i el tinent d'alcalde de Promoció, Emili Lehmann.

“El consum de cervesa artesana, tot i que encara minoritari, continua guanyant quota de mercat i intentant obrir forat en un sector dominat pels grans elaboradors. La qualitat, la diferenciació i la creativitat basen bona part de l'estratègia dels microcervesers per consolidar la seua oferta i guanyar nous adeptes”, explica l’Ajuntament en una nota de premsa.

La mostra està pensada per a un públic heterogeni, no només els aficionats a la cervesa artesana, ja que més enllà de la degustació hi haurà també activitats paral·leles com una musclada popular, ball de jotes o concerts de música, que pretenen convertir este dia en una jornada lúdica pensada per a tota la família, segons expliquen els organitzadors. Ebre Beer s'instal·la al carrer Arnes, al barri de Ferreries, i entre els expositors hi haurà també oferta per menjar.

L'entrada és lliure però per degustar cerveses caldrà adquirir un tiquet de 5 euros, amb el qual s'obtè el got oficial d'Ebre Beer. El tinent d'alcalde de Promoció ha destacat la consolidació d'esta mostra com a eina de promoció d'un producte però també del barri i de la ciutat.