També hi ha activada una alerta d’onatge alt a tot el litoral català durant tot el dia. Les onades podrien superar localment els quatre metres.
Els xàfecs seran d'intensitat entre feble i moderada i acumularan quantitats febles, si bé seran abundants a zones de muntanya i a punts del litoral i prelitoral. Les més continuades es concentraran a les comarques del Pirineu i Girona, on hi ha activat un avís d’acumulació de pluja i on es podrien superar els 100 litres.
La precipitació anirà acompanyada de fang, i no es descarta que durant el matí vagen localment acompanyades de tempesta.
La precipitació anirà acompanyada de fang, i no es descarta que durant el matí vagen localment acompanyades de tempesta.
⚠ Situació Meteorològica de Perill (#SMP) acumulació de pluja ⚠
➡Acumulació > 100mm en 24h
➡DG 18:00 h - DL 18:00 h. T.U.
➡Grau de perill màx
Et pot interessar
-
Societat La línia ferroviària R15 quedarà tancada dos dies per obres
-
Societat El COPATE defensa el trasllat operatiu a Roquetes davant les crítiques
-
Societat La URV estudia des del Campus Terres de l'Ebre com abordar la prevenció del suïcidi en l'entorn universitari
-
Societat Els pobles de l’Ebre, al centre del nou pla del Govern per protegir-se dels incendis
-
Societat Amposta acollirà el primer concurs televisiu drag de Catalunya: arriba el Delta Drag
-
Societat Nous documents revelen sismes amagats al Castor i reobren el debat sobre la falla Amposta