Arriba un altre any la lliga i copa de futbol sala de les Terres de l’Ebre organitzada per AFSTE (Associació futbol sala Terres de l’Ebre) amb la col·laboració del Consell comarcal del Baix Ebre.
Any darrera any la lliga ha anat creixent tant en nombre d’equips com de poblacions, aquest any per primer cop s'incorpora un equip del Montsià, el C.F.S. Rapitenc, sent el primer equip d’aquesta comarca que s’inscriu a la competició.
Altres noves poblacions amb equips són A.F.S. Deltebre-F.F. Motors i P.B. Lligallos entre altres.
Aquest any ja són 14 els equips que començaran els diferents tornejos de futbol sala a les poblacions de les nostres terres, augmentant en 4 nous equips els de la ultima edició en la qual l’equip de futbol sala Lo Golafre de Remolins en va ser el campió de lliga i l’equip FS Dertochip de Camarles el campió de copa.
Podeu veure tots els equips i resultats a :
www.futbolsalaterresebre.cat
Torna la lliga i copa de futbol sala de les Terres de l’Ebre
La lliga està organitzada per AFSTE (Associació futbol sala Terres de l’Ebre) amb la col·laboració del Consell comarcal del Baix Ebre
ARA A PORTADA
Publicat el
13 d’agost de 2019 a
les 17:29
Actualitzat el
13 d’agost de 2019 a les
17:51
Et pot interessar
-
Societat Tortosa amplia l’oferta d’estiu per als joves amb l’estrena del programa Impulsa Jove
-
Societat
L'Ajuntament d'Alcanar engega la recuperació de Sòl de Riu
-
Societat
Amposta apropa la creació artística a les aules amb programa Cultura i Educació
-
Societat
Càritas Diocesana de Tortosa alerta d’una societat cada vegada més fragmentada
-
Societat L'última resolució pel monument franquista reactiva el recurs per la llicència però no les cautelars
-
Societat
El Consorci per a la Formació Contínua va destinar 1,3 milions d’euros a formar 2.769 treballadors ebrencs
