Segons informa el Servei Català de Trànsit este migdia s'ha produït una col·lisió múltiple amb 5 turismes implicats a la T-344 a Amposta. Hi ha hagut un primer xoc frontal entre dos cotxes i després s’ha produït un encalçament amb 3 turismes més
L'avís ha estat donat a les autoritats a la 13.10 indicant que l'accident ha tingut lloc al punt quilomètric 2 en direcció a Santa Bàrbara.
Els Serveis d'Emergències Mèdiques, SEM informa de 6 persones ferides: una en estat greu i 5 en estat menys greu han estar traslladades a l’Hospital Verge de la Cinta de Tortosa (2 persones) i a l'Hospital Comarcal d'Amposta (3). Una ha estat donada d'alta in situ.
S'han activat 6 patrulles Mossos d’Esquadra; 3 dotacions dels Bombers de la Generalitat i 5 ambulàncies del SEM.
La via es manté tallada en els dos sentits de la marxa.
Sis persones ferides, una greu, en una col·lisió múltiple a Amposta
Societat
L'accident, amb cinc vehicles implicats ha tingut lloc a la T-344 a Amposta
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de novembre de 2021 a
les 15:44
Actualitzat el
26 de novembre de 2021 a les
16:35
Et pot interessar
-
Societat
L’activista de Tortosa Andreu Curto s’enfronta a un nou judici arran de la vaga general de fa 14 anys
-
Societat
Primer dia de curs a l'Ebre: els alumnes tornen a classe mentre els docents tallen l’N-340
-
Societat
Tortosa ajorna els focs de la Cinta a l'11 de setembre per l’alt risc d’incendi
-
Societat
Roquetes brinda de nou pel producte local amb «De Roquetes Vi, i Punyetes Baixo»
-
Societat
Fiscalia rebaixa la petició de presó per a l'exgerent de la cooperativa de l'Aldea per les dilacions indegudes
-
Societat
L'Ajuntament de Santa Bàrbara decreta dos dies de dol per la mort del nadó
