La fiscalia sol·licita 19 anys de presó a un home que està acusat d’abusar sexualment de tres menors a Deltebre (l’estiu del 2016. Durant este període, el processat es feia càrrec de la cura dels infants -de nou, vuit i tres anys-, ja que mantenia una relació d’amistat amb els pares de dos dels menors. Segons la fiscalia, en més de dos ocasions l’home va implicar els infants en diverses pràctiques sexuals i, després, els deia que no expliquessen res sota el pretext que, sinó, els castigarien i els portarien “a una presó de nens”. En almenys dos ocasions el processat també va posar pel·lícules pornogràfiques als menors en un petit televisor amb el qual jugava a la consola mentre els feia de cangur.
El relat del fiscal explica que l’individu cuidava els menors quan els pares no se’n podien fer càrrec per motius de feina. Els presumptes abusos haurien passat en el domicili de dos dels menors, situat a Deltebre. Segons la fiscalia, l’home es posava nu dins el llit d’un dels menors i feia que una d’elles es refregués damunt seu mentre la resta miraven. En altres ocasions, també va fer que els menors es toquessen entre ells, afegix el ministeri fiscal.
El cas arribarà a judici el 18 de març a l’Audiència de Tarragona. La fiscalia considera que els fets són constitutius de tres delictes d’abús sexual, per cadascun dels quals demana sis anys de presó, i d’un delicte continuat de provocació sexual, pel qual demana un altre any de privació de llibertat. El ministeri públic també vol que l’home indemnitze els representants legals de cada menor amb 1.000 euros en concepte de danys morals i que pagui les costes del judici.
S'enfronta a 19 anys de presó per abusar sexualment de tres menors que cuidava a Deltebre
L’acusat els deia que, si ho explicaven, els castigarien i anirien “a una presó de nens”
ARA A PORTADA
-
Móra d'Ebre exigeix el retorn de l'helicòpter del SEM i la validació dels terrenys del nou heliport Redacció
-
El PSC assegura que el Govern treballa per ubicar temporalment l’helicòpter del SEM a la Ribera d’Ebre Redacció
-
La Comunitat de Regants de la Terra Alta modernitza la xarxa de reg per fer-la més eficient Redacció
-
-
L’Escola d’Art i Cultura de Tortosa inaugura dues propostes expositives protagonitzades per dones artistes Redacció
Publicat el
22 de febrer de 2019 a
les 08:18
Actualitzat el
22 de febrer de 2019 a les
09:52
Et pot interessar
-
Societat
«Ets un Solet», la nova campanya per dinamitzar el comerç d'Alcanar
-
Societat
Eurecat Amposta crearà la primera gran escultura de plantes per a papallones i pol·linitzadors de l'Ebre
-
Societat
La CHE estima que l’avinguda controlada ha mobilitzat fins a 15.000 tones de sediments Ebre avall
-
Societat
L'ampliació de l'Hospital de Tortosa manté els serveis assistencials però perd vestuaris i aparcaments
-
Societat
Tortosa presenta la Taula de l’Aigua amb una taula rodona per obrir el debat ciutadà
-
Societat
La rapitenca Georgina Matamoros promourà el lideratge femení a l’ONU
