El Pinell de Brai va viure este dimarts un episodi gairebé de pel·lícula. Un home va saltar-se un control policial rutinari a la rotonda d'accés al poble i va escapar a gran velocitat dels agents pels carrers del municipi.
Segons detallen fonts dels Mossos d'Esquadra a Aguaita.cat, el conductor del vehicle era conegut pels agents, que sabien que no tenia en actiu el permís de conducció. Quan l'home va accelerar en lloc d'aturar-se a atendre'ls, els policies van perseguir-lo amb el seu cotxe per l'interior del municipi protagonitzant una escena que els veïns van viure en directe.
El trajecte del vehicle no va ser gaire llarg, ja que un cop dins del poble, el conductor del vehicle va optar per carrers amples de la part baixa i fins a arribar al camí del cementiri, sense sortida. En una de les vies, va trobar-se un totterreny ocupant el seu carril de circulació i, degut a l'alta velocitat a què anava, va haver-lo d'avançar per dalt de la vorera i el va rascar.
Un cop va arribar al camí del cementiri, de grava i estret, la gran velocitat a què anava no li va permetre controlar el vehicle. Es va estampar contra unes oliveres i, finalment, va acabar bolcant al mig del camp. El conductor va sortir il·lès, però el cotxe que pilotava, que no era seu, va quedar totalment trencat.
Se salta un control policial al Pinell de Brai i acaba amb el cotxe bolcat en un camp d'oliveres
Societat
El conductor del vehicle, que no tenia permís, escapa de la policia a gran velocitat pels carrers del poble fins a un camí sense sortida
ARA A PORTADA
Publicat el
03 de gener de 2024 a
les 10:25
Actualitzat el
03 de gener de 2024 a les
10:35
Et pot interessar
-
Societat
«El ioga no és aconseguir una postura, és veure què ens passa quan no la podem fer»
-
Societat
Expacients d'un centre de desintoxicació de les Terres de l'Ebre denuncien humiliacions i coaccions
-
Societat
Relleu en bloc a la direcció de l’Institut Despuig de Tortosa arran del suspens de la directora en l’avaluació
-
Societat Un any i mig de presó i quatre d’inhabilitació: la petició de Fiscalia contra l’exalcalde d’Amposta Manel Ferré
-
Societat
Ser pansexual en un poble de 1.200 habitants: «Sents que has de donar la cara»
-
Societat
Compren l'antiga discoteca Metro al polígon de Tosses d'Amposta per fer-hi un centre de culte
