Una actuació de Remsa ha comportat la solució definitiva, almenys per als propers 5 anys, de la mancança actual de sepultures al cementiri municipal de Sant Jaume d’Enveja. Concretament, amb la construcció de 60 nínxols i 32 columbaris per dipositar les cendres dels difunts.
L’Ajuntament de Sant Jaume havia manifestat la necessitat d'ampliar estos espais, per les previsions de manca,tant de nínxols com de columbaris, en un futur .
Per este Remsa, empresa encarregada de la gestió del cementiri, va accelerar les obres d'ampliació. Els nínxols es van construir en només un dia i mig, el que ha suposat, a la vegada, el mínim de molèsties per als usuaris.
L’alcalde del municipi, el senyor Joan Castor, ha assegurat que això ha de significar una millora en quant a espai i sobretot ha mostrat la seua satisfacció per la “possibilitat d’oferir un nou servei a la població de Sant Jaume, que és poder dipositar les restes dels seus difunts en columbaris dins del propi cementiri”.
Sant Jaume d'Enveja amplia el seu cementiri amb 60 nínxols i 32 columbaris
Remsa, empresa que gestiona el cementiri, ha dut a terme les obres de millora
ARA A PORTADA
-
-
-
Neix l'entitat Suport Terres de l'Ebre per establir canals d'ajut a través del voluntariat Sílvia Berbís Morelló
-
Tres terratrèmols a la zona del projecte Castor reobrin el debat sobre la seguretat del segellament dels pous Xavi Llambrich
-
Desactivada l’alerta per l’onada de calor que ha deixat fins a 44 °C a l’interior de l’Ebre Redacció
Publicat el 03 d’abril de 2019 a les 09:49
Actualitzat el 03 d’abril de 2019 a les 10:01
Et pot interessar
-
Societat L'eclipsi total del 2026 trenca la tendència del turisme: reserves a un any vista a les Terres de l'Ebre
-
Societat Tortosa obri gratuïtament la piscina del Win de Jesús per la segona onada de calor
-
Societat Roc Salvadó Poy pronunciarà la conferència institucional de la Diada a Tortosa
-
Societat El Consorci d'Aigües de Tarragona presenta un estudi per portar aigua de l'Ebre al baix Priorat i part del Baix Camp
-
Societat La UGT rebutja el trasllat del COPATE a Roquetes i exigeix explicacions
-
Societat Desallotjats 130 passatgers d'un tren regional avariat a Móra la Nova