La regió sanitària de les Terres de l'Ebre acumula, des de l'inici de la pandèmia, 19.784 casos confirmats per PCR o TA, 419 més que en el balanç anterior, i 20.354 si es tenen en compte totes les proves. En esta regió han mort 197 persones des de l'inici de la pandèmia, cap més en les últimes hores.
El risc de rebrot puja fins a 2.097 (+385) i l'Rt puja 18 centèsimes, i ara és d'1,62. La incidència a 7 dies és de 836. El 14,49% de les proves que es fan surten positives. A la regió hi ha 25 persones ingressades, una més que en les últimes 24 hores.
Salut notifica més de 400 casos de covid en un dia a les Terres de l'Ebre
A la regió sanitària hi ha 25 persones ingressades, una més que en les últimes 24 hores
- Una infermera realitza una PCR -
- Roger Navarro
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de desembre de 2021 a les 18:16
Actualitzat el 28 de desembre de 2021 a les 18:27
Et pot interessar
-
Societat
Amposta engega el Pla de Foment de la Lectura per impulsar l’hàbit lector
-
Societat
Roquetes tanca la Fira de Nadal amb una injecció econòmica al comerç local superior als 30.000 euros
-
Societat
Joan Roig: «El futur d'Alcanar estarà marcat pel canvi climàtic, viurem focalitzats en protegir-nos del que ens ha de venir, que és molt greu»
-
Societat
La Ràpita, primera Ciutat Amiga de la Infància de les Terres de l'Ebre
-
Societat
Caminades, àpats, bingos i fins a 170 actes solidaris a les Terres de l’Ebre per la Marató de 3Cat
-
Societat La Diputació executarà al gener les expropiacions per iniciar les obres de la carretera de Poble Nou
