L'Ajuntament de Roquetes ha posat en marxa el servei de dos agents cíviques que vetllaran per tal que es complisquen les normes de civisme en els àmbits de l'ús de l'espai públic i també de les mesures de seguretat establertes per la pandèmia de la covid-19.
El regidor de Gestió Ambiental, Ivan Garcia, ha explicat que algunes de les seues tasques seran vetllar perquè la gent utilitze la mascareta, es mantinguen les distàncies de seguretat i l'aforament de bars i restaurants i també donaran suport a la policia local en el control dels accessos a les escoles de Roquetes i Raval de Cristo.
Les dos agents cíviques també incentivaran a la gent en l'hàbit de reciclar, informant i assessorant sobre els dubtes de quins són els residus que es poden dipositar a cada contenidor. Així mateix, informaran els propietaris dels gossos de l'obligatorietat de tenir-los censats i amb el xip identificatiu i sobretot de ser curosos a l'hora de recollir els excrements de la via pública.
D'altra banda les agents cíviques també rebran suggeriments i queixes per part dels ciutadans sobre les deficiències detectades en els equipaments i instal·lacions municipals o en la via pública.
Estes dos agents cíviques es repartixen l'activitat en horari de matí i tarda, actuant al centre urbà de Roquetes, Raval de Cristo i també a la Urbanització Pilans.
Una de les agents cíviques ha estat contractada directament per l'Ajuntament amb una subvenció de la Diputació de Tarragona durant sis mesos, i l'altra a través del Consell Comarcal del Baix Ebre durant un període de nou mesos.
Roquetes posa en servei dos agents cíviques per vetllar pel compliment de les mesures per la covid-19 i pel civisme
Societat
També rebran suggeriments i queixes per part dels ciutadans
ARA A PORTADA
-
Medi ambient «Com a humà, mirar un eclipsi total és sentir-se sense poder, amb una indefensió absoluta» Sílvia Berbís Morelló
-
Societat La calor extrema mata el musclo al delta de l'Ebre: un 20% menys de producció Agència Catalana de Notícies
-
Política El soci privat d'Aigües de Tortosa demanda l'Ajuntament i reclama més de 700.000 euros de pèrdues Redacció
-
Successos Mor ofegat un home de 82 anys en una piscina privada de la Sénia Agència Catalana de Notícies
Publicat el
19 de gener de 2021 a
les 19:34
Actualitzat el
19 de gener de 2021 a les
19:42
Et pot interessar
-
Societat
El català de la Franja i un concurs de cantautors, protagonistes del segon Festival Posa-hi Tu l'Accent
-
Societat
Surten a concurs les obres dels dos projectes per transformar la façana fluvial de Tortosa
-
Societat
De «tat» a «poval»: 30 paraules i expressions que només entendràs si ets de les Terres de l'Ebre
-
Societat
El Govern declara d'utilitat pública els parcs eòlics Tivissa III i Tivissa IV
-
Societat
L'exgerent de la Cooperativa de l'Aldea declara que desconeixia la situació econòmica fins pocs dies abans de la fallida
-
Societat
Amposta commemora la memòria històrica en el 88è aniversari de la batalla de l'Ebre
